Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Znizena ucinnost antikoncepcie

Príspevok v téme: Znizena ucinnost antikoncepcie
hrivushka

vyse roka beriem antikoncepciu. prednedavnom som mala kozne problemy a lekarka mi predpisala nejake lieky znizujuce ucinnost antikoncepcie, lieky som brala 4 tyzdne vzdy v stredu. a potom v piatok som mala s partnerom nechraneny pohlavny styk (cca pred dvomi tyzdnami). pred par dnami som sa zacala zvlastne citit (nevolnost od zaludka az na vracanie, najsilnejsia rano ale aj pocas dna, slabost, zavraty, nechutenstvo, bolesti v podbrusku). ja som to ale pripisovala momentalnemu stresu (rozchod s partnerom) myslite ze som mohla otehotniet? tie lieky, aj ked som ich brala len raz do tyzdna mohli az natolko znizit ucinnost antikoncepcie? dakujem za prispevky

jasnovidka

urob si test, ci si myslis, ze tu natrafis na jasnovidca? ani si nenapisala, ake lieky si brala, kto myslis ze vie, ci mohli znizit ucinky neviemakej antikoncepcie?
mimochodom, si vysoka? u vysokych a stihlych zien sa velmi skoro po oplodneni vajicka zacinaju prejavovat nevolnosti.

kaktuska

No ja dufam ze nie ale ani samotna hak nie je 100%na. Poznam dievca co otehotnelo aj napriek tomu ze brala tabletky. Ale mne to skor pripada ze to je zo stresu, zbehni rovno k doktorke nech ti zisti preco si mala bolesti v podbrusku lebo to mi nepripada ako priznak tehotenstva ale skor ineho problemu a rovno nech ti spravi testy.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Znizena ucinnost antikoncepcie - Fórum - ZDRAVIE.sk