Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia-problem

Príspevok v téme: Antikoncepcia-problem
labell

Ahojte, mam otazku ohladom antikoncepcie, uz asi rok beriem novynette a asi tri krat sa mi stalo, ze tyzden predtym ako som mala dostat pravidelnu menstruaciu som dostala silny hnedy vytok/spinenie a trvalo to az do menstruacie..je to normalne?ine problemy nemam, nic neboli, nesvrbi, nestipe..dakujem za odpoved...

mellinda

Tieto problemy vacsinou byvaju v prvych mesiacoch uzivania. Ak ju beries uz rok a kazdy mesiac sa ti to opakuje, porad sa s gynekologom, mozno ti tento druh HAK nesedi a predpise ti nieco ine.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia-problem - Fórum - ZDRAVIE.sk