schizofrenia

lenulik6

Tato choroba ma strasne nici a po vcerajsku neviem ako to vsetko zvladnem :(( Moje doterajsie predstavy o svete a zivote sa rucaju ... je to strasne deprimujuce, tie bludne myslienky na mna kladu velky tlak.

Neviem, ako takto dalej dokazem zit. Strasna neistota a zmatenost. Citim sa tu opustena. Neverim ludom. Neverim, ze existuju. Ci to vsetko okolo mna nie je iba iluzia.

:,(

Rery

Ahojte,je normalne pri schizofreni,ze vas akoby niekto tlaci z boku alebo tlaky na chrbticu,akoby ste sa chceli pohnut?ma niekto taketo symptomy?ked chodim,akoby niekto chodil vnutri so mnou.take ako keby tam je duch doprcic.som laik,mam kratko ochorenie,ale ja mam skor pocit ze je vo

adkalc

Babovka, neboj sa. Priatel sa vrati do normalu, ak bude opat pravidelne uzivat lieky a aj si to vsetko uvedomi. pa

babovka

ahojte,
chcela by som sa spytat, moj priatel je schizofrenik, bral lieky rok a pol a potom ich vysadil, citil sa v pohode. Tri mesiace to bolo fajn, no potom sa to zhorsilo a zacal robit veci co sa trochu vymikalo realite. Znovu ich zacal uzivat. Chcem sa spytat, ci to sa vrati do normalu a ci si potom moze uvedomit a mu pride luto co robil a co stratil? Dakujem

Slavien.

lili13: Tiež som mal takéto podobné príznaky schizofrenie ako ty. Bola mi diagnostikovaná uskostno-depresivna porucha a OCD. Určite by si mala isť na vyšetrenie. Potom napíš čo maá.

lili13

Ahojte, neviem, ako zacat, ci som si nemala zalozit vlastnu diskusiu a tak... Ale snad je to v pohode tu :)
Mam urcite problemy, no nechce sa mi verit, ze je to vazne, lebo sa to taha uz roky a stale to nepreslo do niecoho naozaj velkeho (a dufam, ze ani neprejde). Aj tak by som chcela poznat vas nazor.