Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Viem, že smrť nie je riešenie, ale čo ak....

Príspevok v téme: Viem, že smrť nie je riešenie, ale čo ak....
veronika_

už nevládzem chcem zomrieť, ale som strašne zbabelá odísť odtiaľto...v podstate mám všetko, čo chcem, tie najzákladnejšie veci,mám lásku, rodičov, ktorí ma milujú, bývanie, som výborná študentka... je mnoho ľudí, ktorí by si priali mať život aspoň trošku ako ja, ale ja nemám už pre čo žiť, jediné, čo ma tu drží, je môj priateľ, rodina, keby som nemala ich, tak už tu nie som....vlastne ja len tak prežívam,,len kvôli nim...ja neviem...asi by som sa mala už dať liečiť, lebo sú to strašne choré myšlienky, ktoré neovládam ja, ale ony ovládajú mňa...ja vlastne nechcem radu, len som to potrebovala niekomu napísať, myslite si o mne čo chcete aj to mi je jedno..

AdamKrt

veronika_:

Dievca, dievca - Tebe by sa zisiel nejaky vychovny pobyt niekde v Indonezii v dzungli, kde by si mala prezivat niekde ubolena, hladna, chora v chatrci a naucila si sa vazit, co mas...

fala

Aj ja mám podobný problém s mojou dcérou a teraz navštevuje psychiatra aj psycholoóga užívaantidepresíva a psyhoterapiu, je to jediná možná cesta, ktorá takto môže pomôcť, je nutné ísť navštíviť odborníkov, ktorí ti skutočne pomôžu aj keď budeš brať lieky, ver mi, je jejoveľa lepšie než bolo, aj keď tourčite bude dlho trvať,nevzdávaj ta

anonym123

vidiet ze uz u zivociha menom "clovek" zakony evolucie a prezitia neplatia, co je velmi smutne. kazde zviera okrem cloveka sa snazi prezit aj keby co bolo, clovek uz nie

UTX_trnava

A co mam hovorit potom ja???
nemam ziadnych realnych kamaratov, celu mladost som prakticky prezil doma, v zivote som nezazil lasku, takmer vlastne ani rozhovor s opacnym pohlavim a to mam uz 19 rokov!!