Sme iba ludia

Príspevok v téme: Sme iba ludia
Vodulienka

Jak sem už jednou napsala. Jsme jenom lidi máme právo delat chyby. Z chyb se ludia učia. Ja som ich narobila až až a poviem vám sem tomu rada ted viem čo je špatne a to co je spravne. Je jenom na nas či sa z chýb dokažeme poučiť. No tu vznika to z čoho som sa ja poučila. Nemôžeme spominať na to co sa nam nepovedalo ale na to čo sme dokazali. Dokazali sme vyštudovať školu. Niektorý z nás maju rodiny, deti .... Každy z nás udelal mnoho chyb ale opravdu šťastnej je ten kto spomina i na uspechy niele na neuspechy. Ja sama som prežila šikanu ve škole udelala sem mnoho chyb ( chtela sem se zabit, rezala sem se, pila alkohol fajčial travu) ale ted viem že to boly voloviny. Spominam si i na to ako som chodila na karate a ziskala sem druhy stupen ako som bola na majstrovstvách slovenska v basketbale. Už viem že nemôžem vidieť iba to čo sa mi nepovedlo ale i to čo sa mi povedlo a čo se mi ešte povede. Ja ted pracuju ako nezavysli finančný konzultant a môj šef mi povedal, že tato prace je na dlhu trať vydržia iba ty najsylnejši a ja k nim chci patrit i pres to čo sem zažila. Mám dojem že všetky moje neuspechy ma posilnili na to aby som tuto pracu zvladla a byla v nej fakt dobra.

Každý z nás ma niečo prečo žit prečo byť štastny. Život sa nesklada iba z tých zlých situacii ale i zo situacii pri ktorých nam je moc hezky. Je len na nas na ktoré budeme spominat. Viem hovori sa mi to lahko. Ja som pred pol rokom bola tiež tak podobne na tom ako vy. Bola som 3 krat v liečebni a teraz viem že to pre niečo bolo.