Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

špinenie? :(

Príspevok v téme: špinenie? :(
simik6

baby prosím poradte mi,:( dnes som mala zobrat poslednu tabletku z blistra a dostala som strasne tmavo hnede spinenie :(...celkovo som dobrala dnes iba svoj druhy mesiac hak :(.....co mam robit je to nieco vazne? a mozem mat sex?....a myslite ze su to krami ze uz potom mat nebudem ci ako?:( ja sa asi zblaznim :(...viete mi to niekto vysvetlit?:(

dancaBB

preboha a z coho sa zblaznis?co tu panikaris...ja uz neviem kolkykrat to mam zopakovat, ale CITAJTE PRIBALOVE LETAKY..na tomto fore sa presviedcam ze 80% bab ktore beru HAK nevie co je to antikoncepcia, ako funguje a co sa pri nej deje...ach uz nemam slov normalne...
hlavne ze si napisala 100krat smutnych smilikov...nerobte z komara somara

alzbee

Menzes ti pride az ked doberies blister...na 3. alebo 4.den alebo kedy ti chodieva...ja ked som zacala brat HAK, tak som jeden mesiac mala vkuse spinenie-kolkokrat to bola proste az krv..ale vravim-u niektorych dievcat je to len prvy mesiac, u niektorych az tri...

simik6

juuuj velmi pekne ti dakujem za odpoved :) ....mi odlahlo :)) dakujem :)).......a myslis ze toto uz mam ako menzes ci este budem mat aj menzes?

alzbee

Pri prvych troch mesiacoch je spinenie uplne normalne...tvoje telo si na tie tabletky len zvyka. Sex kludne mozes mat a myslim, ze to nie je nic vazne.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

špinenie? :( - Fórum - ZDRAVIE.sk