Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

môže HAK po čase stratiť účinok na pleť?

Príspevok v téme: môže HAK po čase stratiť účinok na pleť?
grahamka

ahojte,
mám 18 rokov a HAK yadine beriem už viac ako dva roky. dala som si ju predpísať kvôli pleti a tiež dlhej menštruácii. skutočne pomohla a nevedela som si ju vynachváliť. pleť sa krásne vyčistila, cyklus som mala pravidelný.
v decembri sa mi však začali robiť na tvári vyrážky a to predovšetkým na čele (vždy moja kritická oblasť) a tak som vo februári yadine vysadila a dala som si dvojmesačnú pauzu a potom som ho začala opať brať. momentálne som asi v polovičke druhého plátu a tak čakám či sa to vráti do pekného stavu (určité zlepšenie už je, a viem, že čakať na účinky som pri začatí brania musela cca 4-5 mesiacov tak možno to bude aj teaz tak).

máte niektorá skúsenosti s tým, že vaša HAK prestala po rokoch priaznivo účinkovať na pleť? alebo sú tieto moje vyrážky sprievodným znakom niečoho iného, pretože sa okrem toho v poslednej dobe prebudím ráno celá mokrá na chrbte? neviem si dať, rady z toho akné som už zúfalá... :(((

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

môže HAK po čase stratiť účinok na pleť? - Fórum - ZDRAVIE.sk