Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

stratili antikoncepčné tabletky účinok?!

Príspevok v téme: stratili antikoncepčné tabletky účinok?!
grahamka

ahojte,

mám 18 rokov a HAK yadine beriem už viac ako dva roky. dala som si ju predpísať kvôli pleti a tiež dlhej menštruácii. skutočne pomohla a nevedela som si ju vynachváliť. pleť sa krásne vyčistila, cyklus som mala pravidelný.

v decembri sa mi však začali robiť na tvári vyrážky a to predovšetkým na čele (vždy moja kritická oblasť) a tak som vo februári yadine vysadila a dala som si dvojmesačnú pauzu a potom som ho začala opať brať. momentálne som asi v polovičke druhého plátu a tak čakám či sa to vráti do pekného stavu (určité zlepšenie už je, a viem, že čakať na účinky som pri začatí brania musela cca 4-5 mesiacov tak možno to bude aj teaz tak).

máte niektorá skúsenosti s tým, že vaša HAK prestala po rokoch priaznivo účinkovať na pleť? alebo sú tieto moje vyrážky sprievodným znakom niečoho iného, pretože sa okrem toho v poslednej dobe prebudím ráno celá mokrá na chrbte? neviem si dať, rady z toho akné som už zúfalá... :(((

sever.anka

grahamka: to nočné potenie nie je náhodou z toho, že je v noci strašne teplo ? :D

btw, s Yadinom sa aj mne stalo toto isté, že s ami časom tá pleť zhoršila, ale už je to ok... nič som nevysadzovala...

usiko

no, to potenie moze byt z HAK, ja som tiez brala HAK 11 rokov a diali sa cudne veci.....potenie, depresia, naladovost, hasterivost, nepokoj, horsia plet, yly spanok, vyjednie chladnicky v noci atd....potom, co som vysadila, som konecne mala peknu plet a mam ju taku uz stale......som pokojnejsia, vyspim sa doruzova, co som celych 11 rokv nezazila, nechodim v noci jest, a vobec...

mas 18 rokov, aj tak sa este vyvijas, akne budes este mozno par rokov mat...podla toho, aku mas plet....ja mam problematicku plet, co znamena, ze nikdy nebudem mat plet ako babatko, vzdy budem mat rozsirene pory a kedy tedy, napr. kazdy treti den sa mi vyhodi vyrazka a musim si plet hlbkovo cistit raz za dva tyzdne.....takze si nerobim nadeje, ze to bude lepsie.....ale oproti casom ked som brala HAK, a aoproti mojej mladosti je to super.......

RNG

hormonalne pripravky potlacaju vylucovanie zamorenia cez kozu. Takze sa v tele hromadi. Po case uz ani hormonalne pripravky nestacia to vylucovanie cez kozu potlacit.Odpoved je cistenie tela od neziaducich latok enzymami a vylucenie roznych znicenych jedal(hydrogenizovane a chemicky zmenene tuky, denaturovane bielkoviny=nestravitelne dobre a ine skodliviny.

grahamka

sampon som menila viackrat, nemyslim, ze by mohol byt pricina a krem takisto nie...

nie, vysadila som ju sama, nakolko uz dlhsie nemam priatela, takze nie som sexualne aktivna a tak som si proste urobila dvojmesacnu pauzu, ktorou som taktiez chcela zistit, ze ci pricina akne nie je prave antikoncepcia...

Rena113

no ja som brala antiku 9 rokov a plet sa mi stale iba lepsila. to ti poradil doktor antiku vysadit? je to totiz dost zvlastne. Nemas nahodou tu skaredu plate zo samponu, ci kremu?

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

stratili antikoncepčné tabletky účinok?! - Fórum - ZDRAVIE.sk