Parochna po chemoterapii

Príspevok v téme: Parochna po chemoterapii
andrejka1970

ahojte som kratko po chemoterapii.uz sa pomaly davam dokopy a aj ked mam nejake tie vlasy este na hlave,planujem si kupit parochnu s dlhymi vlasmi...len vazne netusim ako to chodi co sa smie a co nie s parochnou a ako sa dava pripadne ci mi nespadne alebo ju vietor neodfukne:)prosim poradte mi dakujem

Jarmila Nemsova

Parochne z kolekcie Gisela Mayer ktoré predávalo vlasové štúdio Miro v Bratislave sa dajú zakúpiť v parochňovom štúdiu na Vajanského 1 oproti Prioru v Trenčíne. L štúdio má aj iné modely a dodávateľov. Okrem parochní, príčeskov, turbanov a šatiek zakúpite aj prípravky a doplnky na ošetrovanie parochní. Tel:0905931036

adriana2

Reagujem na prispevok p.mimia1234,nechcem tu pisat ani dobre ani zle recenzie na obchod studio lubo,lebo sme vsetci natolko inteligentny ze vieme ze sa da vytvorit ako dobry tak aj zli profil velmi lahko.ale sme na trhu skoro 30rokov za ten cas moze byt s nami a nasim pristupom vela ludi spokojnych ale aj nie.dana pani dajme tomu mimia1234prisla do obchodu ked uz znicila bsetkych predajcou v ba,pteto sme o nej uz vedeli,napriek tomu ze pan lubo mal objednanych inych ludi sa jej plne a odborne venoval aj ked sa priznala ze jej choroba je z psychickeho razu preco aj pride o vlasy.pani si skusala dokola 2 typy parochni dokola3a1/2hodiny.nakoniec si vybrala typ z pravych vlasov na ktorych bude urobena este uprava,zaplatila,tesila sa ze konecne dospela k zaveru,aj napriek jej psychickemu rozpolozeniu ktore priznal pocas jej kratkej nepritomnostijej manzel odchadzala spokojna aj ked psich.na dne z predajni prec.podotykam ze bola najmenej 3ktat upozornena aby sito rozmyslela z kupou lebo sa neda tovar vratit,suhlasila dobrovolne ze si ju berie lebo parochna je ako jej vlasy a ostatne je v jej hlave ale to si musi zvyknut.bolo dobre do druheho dna kedy chcela kupu zrusit co jej bolo vysvetlene ze to uz nejde a nikdo ju nenutil do kupi.a preto vznikla cela tato recenzia na nas obchod od pani .mozno som reagovala obsirne ale ak sa povie a treba povedat aj b.pani prajeme napriek vsetkemu aby sa z psychickych problemov co najskor uzdravila a mohla sa opat na svet usmievat.pracujem v danom obchode a snazime sa z ludmi ktory potrebuju nasu pomoc sucitit a verte ze niekedy je to velmi tazke,ale snazime sa a sme tu pre vas .

klara33

dobry den prepacte neda mi nereagovat na prispevok z pred2dni ohladom arogancie p.luba v predajni na racianskej..nerozumiem velmi o co islo ale cudujem sa ze vobec niekto moze napisat ze lubo je arogantny...chodim ku nemu uz roky kedze mam problem s padanim vlasov a nikdy!!som sa nestretla so spravanim ake popisujete..vzdy mi poradil a nikdy ma netlacil do ziadnej kupy-toto rozhodnutie bolo vzdy moje..co sa tyka servisu kupenych parochni tak vzdy mi vysiel v ustrety takze tazko verit ze ste mali taku skusenost..a pokial niekto sa rozhodne ze parochnu nechce je to na jeho rozhodnuti a tovar si tym padom nekupi.a neviem kto ma dnes cas na to aby si dohadoval cez vlastne obchody "biznis"a zistoval si o zakaznikoch informacie aby predal.. to je naozaj skresleny mutus

Anicka 123

Dobrý deň chcela by som pozdraviť všetkých. Ja som bola osobne v niekoľkých predajniach parochní a to nie len v Bratislave, lebo nie som z Bratislavy , ale môžem povedať len jednu vec, že som bola najspokojnejšia u LUBA, naozaj tam majú sklad a je tam výber a keď nebol tovar v predajni tam mi ponúkli inú farbu a boli ochotní a doniesli ho zo skladu . Takže bola som nadmieru spokojná. Nerada píšem do týchto rubrík, lebo recenzie sú v prevažnej miere len negatívne, treba naozaj skúsiť myslím, že pán Lubo je odborník a pri negatívnych recenziách si treba vypočuť obe strany a nie hádzať chybu len na jednu stranu. .

mimia1234

Bohužiaľ sa musím pridať k tým, ktorí majú veľmi zlé skúsenosti s parochňovým štúdiom LUBO a je mi ľúto, že som túto diskusiu nenašla skôr, nešla by som tam. Pri obhliadke parochní Vás arogantný pán neustálymi poznámkami - ako sú vaše predstavy ako zákazníka úplne mylné, pripomínaním dĺžky času ako vyberáte ...- tlačí, v podstate Vás vmanipuluje do kúpy, ktorú ani nechcete urobiť a potom už sa nedá naspäť, neexistuje žiadna dohoda, žiadny kompromis, žiadny prozakáznícky prístup, žiadna empatia. A čo je najhoršie, predtým, než tam vojdete, čo samozrejme je už vopred dohodnuté, ale vy to ešte neviete má o Vás všetky informácie z predajní, v ktorých ste už boli. Takže odporúčam sa vyhnúť aj predajni parochní na Heydukovej 21 a Račianskej 97, kde Vás rovno vmanipulujú k nemu s tvrdením, že tam má sklad a samozrejme aj jeho kaderníctvu a štúdiu na Račianskej . Je zaujímavé, ako to funguje, že všetko vie, keď Vám tvrdí, že tie predajne ani nie sú jeho a ani internetový predaj na rovnakej stránke mu nepatrí . Pripomína to chobotnicu, hociktoré chápadlo Vás chytí, už sa nevyvlečiete. Niekto môže namietať, že však sa rozhodujeme samé, Ale v tomto prípade sme predsa len zraniteľné, sme predsa choré, ide nám o to veľa, strácame nielen zdravie, v mnohých prípadoch ide o život, choroba sa nás dotýka aj na tom, pre ženu, najcitlivejšom mieste - ako je vzhľad a vlasy - a takýto ľudia to hnusne zneužívajú. Veď predsa v takomto stave nemôže od nás nikto žiadať len racionálne rozhodnutia, potrebujeme aj kus empatie. Pokiaľ sa necítite dostatočne silné povedať nie, do týchto predajní nechoďte, neporadia Vám, ide im len o jedno - aby silou mocou predali.

Adriana26

Pan Lubo Birosik. Jeden neskutocne arogantny,povysenecky,odmerany,drzy,neochotny a neempaticky clovek. Je to pomerne smutne,ze takyto clovek jedna aj s ludmi s nelahkym osudom. Ale karma-je zdarma!

Marcelka 55

Dlho som na tejto stránke nebola a chcela by som len pár vetami napísať, že chodím pravidelne do štúdia Lubo a zatiaľ som sa nestretla s arogantným správaním, pravidelne mi reparuje a servisuje niekoľko rokov moje parochne a som veľmi spokojná. Tak som veľmi prekvapená, že niekto ho popisuje ako arogantného človeka, asi v tom bolo niečo iné mne osobne vždy dobre poradil aj pri výbere parochne a neviem prečo sa niekto rozhorčuje, že za servis na počkanie musí zaplatiť viac, ale veď to je normálne v dnešnej dobe nič nie je zadarmo a ja osobne p. Luba doporučujem ako odborníka.

alena-padúch

Chcela by som nadviazať na príspevok od MichalQweer ohľadom servisu parochne vo Vlasovom štúdiu LUBO. Dnes som bola svedkom návštevy pani, ktorá si nechala u pána Luba urobiť servis parochne. Pravda je opak! Pani si nechala upraviť parochňu z pravých vlasov. pričom bola vopred upozornená, že ak chce servis na počkanie, tak je tam príplatok a cena bude cca 50 EUR.. Čo je podľa mňa bežné v každom servise ( ak chceme mať rýchlejšie opravené, alebo upravené HOCIČO, tak si logicky musíme priplatiť.). Naopak arogantný, nepríjemný a nevychovane správajúci sa bol ten pán, ktorý pani sprevádzal. Okrem toho som videla keď ochotná pracovníčka ľudským spôsobom pani vysvetlila a ukázala, ako treba s parochňou narábať a manipulovať a vyčesala jej ju. Pani si zrejme myslí, že keď si nasadí na hlavu parochňu, tak tým všetko končí a parochňa musí zostať taká pekná, ako po kúpení, alebo zoservisovaní. A kde je starostlivosť o parochňu milá pani a premúdrelý doprevádzajúci ???? Zobuďte sa!

MichalQweer

V ziadnom pripade neodporucam kadernictvo "Lubo" na racianskej! Najhorsi servis na svete. Zaplatili sme za revitalizaciu parochne 50€ a o pol hodinu vyzerala horsie ako ked sme s nou prisli, bola ako metla. Ked sme nieco povedali vykrical sa na nas ze to nie je jeho chyba a ze to nebola parochna od neho. Ako si to dovolujeme.
Maximalne arogantny, protivny a nevychovany zakerak! Vyhnite sa mu oblukom!!!