Moj boj s panickou poruchou etc...

Príspevok v téme: Moj boj s panickou poruchou etc...
jednazena

Rozhodla som sa na tomto fore podelit sa so vsetkymi, ktorych trapi panicka porucha, o moj pribeh. Nie je este na konci, prave sa len zacal odvijat.

Som vydata, bezdetna, externe studujuca zamestnana zena. Asi pred troma mesiacmi som spoznala, co je to panicka porucha, ked ma navstivil moj prvy atak s priznakmi, ktore "panikari" velmi dobre poznaju. Stratila som vedomie. Po privolani zachranky mi lekari namerali krvny tlak 220/120 a pulz 180. Za dva dni na internom ma dali ako-tak dokopy. Po roznych vysetreniach moje diagnozy zneju: sekundarna hypertenzia, neurogenna tetania, panicka porucha, depresia, socialna fobia. Myslim, ze kazdy vie pochopit, ze tento stav nie je lahky. A najviac ten, co to zaziva. Ale vie to pochopit aj moj manzel, vdaka ktoremu som este tu.

Minuly tyzden minuli dva mesiace, co som nevystrcila nohu z bytu. Otapena antidepresivami, neuveritelnym mnozstvom liekov na tlak, kedze nijako nechce zliezt dolu, so sklucujucimi zavratmi a tym hrozostrasnym strachom pred dalsim podobnym zachvatom... Moj den spocival v lezani, merani tlaku, pozerani do blba. Cela domacnost a vsetky vydavky boli na mojom muzovi, kedze ja som na pn-ke a nebola som schopna urobit v domacnosti vobec nic. Nerezignovala som, ale nevladala som. Nesla som ani na kontrolu k internistovi, psychiatrovi, neurologovi... Nikde. Zo strachu, ze to na mna pride zas.