Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vyska - 3 rocnik ucitelstvo / bilogia

Príspevok v téme: Vyska - 3 rocnik ucitelstvo / bilogia
kate157

..ahoj,chcela bys om sa opýtat,na nieč,Studujem na vysokej škole ,teraz idem do 3.ročníka a študujem učiteš´ľstvo biologia a slovenský jazyk a literatura.po Ukončeni 3.ročníka ....by som chcela ist pracovat ako učiteľka do materskej skolky,ale....neviem,či mi tam netreba kvalifikáciu na predškolsku pedagogiku.Ale...myslim si,že moj stupen kvalifikácie na učiteľstvo pre stredné a vysoké školy je od bežných kvalifikácii učiteliek materských škol vyšší....a kolko učiteliek nemá BC. študium ....a v školke pracuje tak čo s myslite,vzali by ma po štátniciach do školky učit deti s tým,že 2 roky Mgr.doštudujem externe??????Ved narozdiel od učiteliek,ktoré majú iba strdnú pedagogickú školu by ma prakticky mali vziat tam učit.Poradte mi,lebo ja už neviem....

bernadet001

Ja studujem na strednej skole prave ucitelstvo v MS a vychovavatelstvo, tento rok maturujem. Je to uplne odlisne od ucitelstva na ZS, SS alebo VS. Ano, potrebujes tam aj predskolsku pedagogiku, psychologiu atd... Okrem toho ucitelky v MS preto nemaju titul lebo studovali svoj odbor na strednej skole. Dnes si uz vacsina uciteliek v MS robi aj VS (Bc) nakolko musia mat VS aspon prvy stupen. V minulosti mohli absolventi SS na ktoru chodim ja ucit aj na tzv. Prvom stupni ZS ale nakolko klesa uroven skol, musia mat uz vysoke skoly aj ucitelky v MS.

a ako pise swistica podla mna sama nevies co studujes nakolko uz len na prvy stupen ZS musis mat titul Mgr.

A dnes som bola aj na DOD v UMB v BB takze viem o com hovorim :-)

.:..

učiť na VŠ môžeš po jej ukončení, nemusíš mať titul PhD., začať môžeš ako asistent a potom ďalej pokračovať. Poznám Mgr., ktorí učia na VŠ.

Faith89