Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Fakultna nemocnica BA alebo detska klinika ( Kramare)?

NikaS

Ja som sa liečila v Bratislave na detsekj nemocnici na kramaroch a podla mna tam bolo strasne super :) Sestricky doktory, znesitelna strava.... akcie pre deti atd .... my anorekticky sme kazdy vikend varili same pre seba ... naozaj odporucam ak to treba

twitinka55

Ahojte. Som študentkou VŠ v BB, študujem psychológiu 3.ročník. Robím teraz bakalársku prácu a výskum zameraný na anorexiu a bulímiu. Avšak mám veľmi málo respondentiek, ktoré mi vyplnili dotazník, tak by som vás chcela veľmi pekne porposiť, či by ste mi s tým nepomohli. stačí napísať na môj mail: tatiana.palffyova@gmail.com a ja by somm vám poslala späť dotazník, ktorý môžete aj elektronicky vyplniť. Ale bohužiaľ, potrebujem to čo najskôr. ďakujem pekne. tatiana :)

bola som

Ja som bola 2mesiace na Miczkiewicovej a vtedy som mala 17 (2007to bolo) takze ak sa nic nezmenilo beru aj pod 18rokov, aj vtedy sa vravelo ze je to oddelenie len pre dospelych ale boli tam aj mladsi. A bola som aj na kramaroch ale tam som vydrzala len den, bolo to hrozne, lebo tam boli vseliake cudne diagnozi deti, na Miczkiewicovej boli len baby s ppp co mi pomohlo- ludia kt. ma chapali,

.elinka.

ja som bvola na detskom oddeleni na Kramaroch -6.poschodie....boli tam najma cukrovkari ale i dievcata s ppp ako ja...tie ktore spolupracovali isli behom mesiaca domov no ostatne posielali na psychiatriu...

MARY222

nikullka, neviem ako to je v danom momente. Ja som volala s prednostom koncom juna (na Mitzkiewitzovej-sorry, neviem ako sa to presne pise), povedal mi tolko, ze oddelenie sa na leto zatvara a ze oni maju len dospelych pacientov. Ak by som chcela mladsich, tak mam skusit Kramare. Ono je to zrejme tak, ze v lete je vsetko zatvorene a novych naberaju az v septembri.To iste mi povedala aj primarka v Pezinku.

Textová Inzercia