Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

výživné od oboch rodičov

Príspevok v téme: výživné od oboch rodičov
Michala11111

prosím vás nevie mi niekto poradiť ohladne výživného? Mám 22 rokov a študujem na VŠ rodičia sa už dávno rozviedli a tak od otca mám nárok na výživné, avšak už dva roky nežijem ani s matkou (kvôli hádkam) a tak sa chcem spýtať či mám nárok na výživné aj od nej aj ked trvalý pobyt mám stále u matky.
Ak mi niekto odpovie budem mu veľmi vdačná moc mi pomôže

Michala11111

Prosím Vás neviete náhodou kde by som mohla nájsť nejaký vzor pre písanie žiadosti o výživné?? Lebo keď som hladala na nete našlo mi len žiadosti o náhradné výživné. Vopred veľmi pekne ďakujem

Michala11111

Prosím Vás neviete náhodou kde by som mohla nájsť nejaký vzor pre písanie žiadosti o výživné?? Lebo keď som hladala na nete našlo mi len žiadosti o náhradné výživné. Vopred veľmi pekne ďakujem

Michala11111

babenka1 mamina vie o tom ona nebude robiť žiadne problémy ja nechcem žiadne súdne spory, len chcem to štipko a nevidím zmysel aby ma s nou posudzovali ked s nou nežijem.
A zdá sa mi to dosť logické čo si písala a dakujem za názory všetkým, už som volala aj na prokuratúru, a všelikde možne a povedali že sa dá mať upravenú vyživovaciu povinnosť u oboch rodičov takže sa dám do toho

Gianna28

Tak súd to náhodou zaujíma, kde v skutočnosti žiješ:-)Aj keď máš nahlásené trvalé bydlisko u matky, možeš si dať návrh na súd na určenie výživného. Len to v tom návrhu nezabudni napísať, že s matkou nežiješ a uviesť súčasnú adresu ako korenšpondenčnú, keď nebývaš na adrese trvalého bydliska.

babenka1