Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vysadenie antikoncepcie a meškanie menštruácie?

_kajka_

Baby brala som antikoncepciu Belaru pol roka a vysadila som ju ale u doktora som nebola a menstruaciu nemam od vtedy uz 2 tyzdne. Je to normalne? Alebo mam ist k doktorovi?

natula

ahojte .... chcela by som sa informaovat co vam pomahalo ustalit menstruacny cyklus po vysadeni HAK ..... uzivala som Hak cca 2 roky po vysadeni som mala problem z menstruaciou prvu som dostala o 2 mesiace od poslednej uzitej tablety a boli velmi slabe trvaly asi 3 dni potom som nedostala 4 mesiace moj gynekolog mi predpisal tabletky na ustalenie cyklu menstruacia sa dostavila, aj na dalsi mesiac som dostala ... no ale zase prisli 2 vymeskane menstruacie, vysledky z krvy a sterov su v norme, od vysadeni HAK mam nechutenstvo na pohlavny styk ani nan nepomyslim co je dost velka zmena od cias predtym .... ak mate dake skusenosti s nejakymi cajmi, tabletkami alebo inymi moznostiami co vam pomohli pri podobnom probleme budem vdacna za radu

Ach...

dobry den,potrebujem radu,nejake rady,pripadne len upokojit.V 18-tich rokoch som kvoli tazkej rodinnej situacii podstupila interupciu.Akonahle to bolo mozne,nasadila som antikoncepciu,ktoru som brala takmer 4 roky.Pred mesiacom a pol som tabletky vysadila,s tym ze mi nerobila dobre a ze sa co najskor pojdem poradit s lekarkou o inej moznost ochrany. Medzi tym som mala dva krat prerusovany pohlavny styk s partnerom.Menstruacia mi meska uz minimalne 2 tyzdne.Robila som si uz aj tehotensky test,ktory bol negativny,takze ma to na chvilu ukludnilo(kedze dieta neplanujeme) a zacala som to pripisovat len rozhadzanym hormonom po vysadeni tabletiek.O par dni na to som znova chytila paranoju ktora je taka silna ze uz zacinam na sebe pozorovat priznaky tehotenstva.Mam taky strasny strach ze znova nechcene otehotniem ze sa bojim ist aj za svojou gynekologickou na vysetrenie.Bojim za ze mi tehotenstvo potvrdi a znova budem musiet zazivat to co pred 4rokmi.S partnerom situacia nie je bohvie aka.Viem ze je to znova len nezodpovednost z mojej strany,len chcem vediet,ci je mozne,ze ten strach a paranoja mozu sposobovat to ze si uz namyslam vsetky mozne priznaky.Som z toho zufala.

Ach...

dobry den,potrebujem radu,nejake rady,pripadne len upokojit.V 18-tich rokoch som kvoli tazkej rodinnej situacii podstupila interupciu.Akonahle to bolo mozne,nasadila som antikoncepciu,ktoru som brala takmer 4 roky.Pred mesiacom a pol som tabletky vysadila,s tym ze mi nerobila dobre a ze sa co najskor pojdem poradit s lekarkou o inej moznost ochrany. Medzi tym som mala dva krat prerusovany pohlavny styk s partnerom.Menstruacia mi meska uz minimalne 2 tyzdne.Robila som si uz aj tehotensky test,ktory bol negativny,takze ma to na chvilu ukludnilo(kedze dieta neplanujeme) a zacala som to pripisovat len rozhadzanym hormonom po vysadeni tabletiek.O par dni na to som znova chytila paranoju ktora je taka silna ze uz zacinam na sebe pozorovat priznaky tehotenstva.Mam taky strasny strach ze znova nechcene otehotniem ze sa bojim ist aj za svojou gynekologickou na vysetrenie.Bojim za ze mi tehotenstvo potvrdi a znova budem musiet zazivat to co pred 4rokmi.S partnerom situacia nie je bohvie aka.Viem ze je to znova len nezodpovednost z mojej strany,len chcem vediet,ci je mozne,ze ten strach a paranoja mozu sposobovat to ze si uz namyslam vsetky mozne priznaky.Som z toho zufala.

Ach...

dobry den,potrebujem radu,nejake rady,pripadne len upokojit.V 18-tich rokoch som kvoli tazkej rodinnej situacii podstupila interupciu.Akonahle to bolo mozne,nasadila som antikoncepciu,ktoru som brala takmer 4 roky.Pred mesiacom a pol som tabletky vysadila,s tym ze mi nerobila dobre a ze sa co najskor pojdem poradit s lekarkou o inej moznost ochrany. Medzi tym som mala dva krat prerusovany pohlavny styk s partnerom.Menstruacia mi meska uz minimalne 2 tyzdne.Robila som si uz aj tehotensky test,ktory bol negativny,takze ma to na chvilu ukludnilo(kedze dieta neplanujeme) a zacala som to pripisovat len rozhadzanym hormonom po vysadeni tabletiek.O par dni na to som znova chytila paranoju ktora je taka silna ze uz zacinam na sebe pozorovat priznaky tehotenstva.Mam taky strasny strach ze znova nechcene otehotniem ze sa bojim ist aj za svojou gynekologickou na vysetrenie.Bojim za ze mi tehotenstvo potvrdi a znova budem musiet zazivat to co pred 4rokmi.S partnerom situacia nie je bohvie aka.Viem ze je to znova len nezodpovednost z mojej strany,len chcem vediet,ci je mozne,ze ten strach a paranoja mozu sposobovat to ze si uz namyslam vsetky mozne priznaky.Som z toho zufala.

joleen

www.fertility.sk

Nemyslím si ze pco sa "zbavis" aj ja som mala brala hak vysadila ale pco ostal. Po vysadení HAK ešte potrvá pokiaľ si organizmus zvykne a samo o sebe naštartuje. Počkaj ešte jedny dva mesiace a potom zajdi znovu na gyndu. Zatiaľ môžeš skúsiť pit Kamilkovy caj ( 2x denne 1 týždeň ) alebo si kúp kvapky mastodynon - sú to homeopaticke kvapky a mne vždy pomohli

joleen

www.fertility.sk

Nemyslím si ze pco sa "zbavis" aj ja som mala brala hak vysadila ale pco ostal. Po vysadení HAK ešte potrvá pokiaľ si organizmus zvykne a samo o sebe naštartuje. Počkaj ešte jedny dva mesiace a potom zajdi znovu na gyndu. Zatiaľ môžeš skúsiť pit Kamilkovy caj ( 2x denne 1 týždeň ) alebo si kúp kvapky mastodynon - sú to homeopaticke kvapky a mne vždy pomohli

fridamz

Ja mám 36 rokov 12 rokov som brala antikoncepciu menzes mala som pravidelne ale slabo vraj som mala polycystické vaječníky ale vraj už nemám tak vysadila antikoncepciu lebo mi bolo zle na srdce mám arytmiu, po vysadení mi neprišla už 5mesiacov menštuácia hormóny mám v poriadku aj štítnu žlazu.Priatela nemám ani nemám byť s kým tehotná.Vraj čakať mám alebo brať antikoncepciu.Keď je všetko v poriadku aj na sono aj hormony neviem prečo 5 mesiacov nič.Jáj a prolaktín mala vysoký ale to už je vraj v norme.Koľko treba čakať najviac?Brucho ma bolí ale nič iné.5 rokov som bez sexu takže tehotná ťažko.Načo antikoncepcia keď nemám nikoho.Doktorka mi poradila pred 5rokmi že mám brať antikoncepciu že to mi pomôže.Nepomohlo.Keď je všetko ok tak neviem prečo nemám menštruáciu.čo mám robiť?čakať ešte?čo znamená vysoký prolaktín?

Faranka

4roky som brala yaz až v decembri som p dvoch týždnoch ,po ukončeni menštruacie dostala opeť zas menštruaciu ktora bola silna a trvala 7ni čo predtym som mavala len po tri dni stoho všetkeho som vysadila tabletky lebo som nevedela ako ich dalej uživať teras mi to meška 2den.bUDE TO Tabletkami,kto sa stym stretol lebo doteras mi to nikdy nemeškalo.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Vysadenie antikoncepcie a meškanie menštruácie? - Fórum - ZDRAVIE.sk