Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vysadenie antikoncepcie a meškanie menštruácie?

Tannn

Boze zeny placete tu meskaju mi tri dbni tyzden... Mne meskaju tri mesiace a nemam ani ziadne priznaky. Tehotna som neni a dufam ze mi co skoro pridu :/ ja uz mam opravnenejsie sa bat :-(

hm..

migi, je to normalne..5 rokov tvoje vajecniky spali..tak to chvilu potrva kym sa tvoj cyklus znova nastartuje a nasledne znormalizuje..poznam baby, co ju potom nedostali aj niekolko mesiacov a isli na vyvolavacku..daj tomu cas..

inak mna caka nieco podobne a po este dlhsom obdobi, tento mesiac som dobrala posledny blister..sama som zvedava, co to so mnou spravi..

migi23

Dobry den potrebujem poradit uzivala som HAK 5rkov vysadila som ju v septembri posledna menstruacia sa este dostavila tak ako stale ked som brala HAK. No teraz mi menstruacia meska uz 2 tyzdne. Mala som aj mensie krvave spinenie, pribrala som a dokonca sa mi aj zvacsili prsia tak som si myslela ze som tehotna no robila som si test a vysledok bol negativny. Tak neviem ci je to normalne ak ma niekto s tym skusenosti prosim o radu.Dakujem

Sjuu

Ahojte ženy, prosím Vás o radu.
Po 3 rokoch užívania HAK som ju pred mesiacom vysadila a teraz mi už 9 dní mešká menštruácia. S partnerom sme mali nechránený styk v deň, kedy mi mala M prísť (teda pred 9 dňami), ale nedal do mňa nič, dával si pozor. Ale viem, že niečo počas toho vyteká. Mohlo sa stať, že som z toho otehotnela? Prsia ma nebolia, akurát mám mierny výtok s občas takými červenými bodkami a trochu cítim bolesť v podbrušku.
Mám doma aj TT, len neviem kedy je vhodné si ho už urobiť, aby sa to ukázalo. Tak prosím Vás, poradte mi, ak máte niektorá s týmto skúsenosti. Ďakujem.

lolalala

Dobrý deň. Chcem sa spýtať brala som 6 rokov antikoncepciu MAITALON. dostala som kramy ako normalne a potom som vysadila neberiem ju mesiac ... kramy som dostala 1 auguste do 5 a 7 som mala sex ale nic nebolo nespravil sa....29 som mala dostat kramy a nic .test som si spravila 2. sept. negativny a hnet 3 no dnes som rano dostala kramy ale take hnede spinavy to su kramy dúfam , ci ?? to asi záčina organicizmus nastupovať sam ?dakujem za radu

TamiaLu

Hormonálnu antikoncepciu mi predpísal gynekológ pretože som mala velke problémy s menštruáciou. Začala som ju jest keď som mala 15rokov a teraz mam 20. Počas tých 5tich rokov som mala ´menštruáciu´ pravidelne na deň presne. Veľmi som sa tešila, že je všetko v poriadku a že ma nič nebolí...
Jedného dňa som sa dozvedela že moja teta (28rocna zdravo sa stravovala aj športovala)je v bezvedomí v nemocnici...príčina? EMBÓLIA zrazenina jej zablokovala prísun krvy do mozgu ...prežila to...mentalne je uplne v poriadku ale telo ju neposlúcha znova sa učí chodiť,písať a rozprávať ale prežila... je presvedčená že je to z HA ktorú brala...
Začala som si čítať články a viac som sa začala zauímať o to čo každý deň dávam do svojho tela....ale predsa mne sa také nič nemoze stat... nemusela byt tá embolia z HA...
po čase som na tie myšlienky zabudla a život šiel dalej až keď mi pred mesiaco nezomrela spolužiačka na EMBÓLIU! antikoncepciu brala 4roky a chcela ju už vysadiť ale nestihla....to dievča malo 20rokov! mala partnera a študovala a tešila sa na budúcnosť...
HA antikoncepciu už neberiem 2mesiace..môjmu gynekológovi sa to nepáci predsa je to lekár a tí sa snažia ´liečit´jednu vec a z nich sa vám zhorší dalších 10vecí... nevravím že to robia umyselne vystudovali to a veria tomu ....menštruácia sa mi ešte nedostavila ale nevadí... počkám ...skúšam papať vitamíny a tie UMELINY do mna uz nik nedostane!
dám sem aj nejaké linky aby ste si prečítali...Za seba vzavím ze HA MA NEVILIEČILA... A ktovie čo všetko napáchala v mojom tele...myslím že svoje telo som neviliečila len som ho 5 ROKOV IGNOROVALA....to je ako napr keď málo pijete a bolí vás hlava rak si dáte ibalgin...ale nezlepšíte pitný režim...

blog.aktualne.cz

ona.idnes.cz

krásny deň želám ♥

Majka189

prosím vás môžte mi poradiť, brala som 4 roky antikoncepciu Yaz.. v novembri som ju na mesiac vysadila, menzes mi prisiel o 4 dni neskor,, potom v decembri som antiku opať brala.. a v januari som ju vysadila. menzes mi uz meska 8 dni, mam bolesti v podbrusku a citlive prsia,. robila som si 4 testy a vsetky vysli negativne.
Myslite že je to dosledok toho že som prestala brat antikoncepciu? Aj ked po prvom vynechani antiky som menzes dostala oneskoroene po 4 dnoch ?

aaronsr

Moja priatelka berie antikoncepciu uz asi vyse mesiaca.Pred tym mala jedno balenie tabletiek a tie jej dosli a teras jej dali zase ine.Mali sme pohlavny styk no iba raz to bolo donej.Minuly tyzden mala dostat menstruaciu ale ta jej uz vyse tyzdna a pol meska a mame s toho obavy ze ci to je koli tym tabletkam alebo sa mame obavat naozaj tehotenstva.Dakujem za odpoved

Marina12364

Ahojte!
Ja som vysadila antikoncepciu po 8 rokoch v júly (brala som ju s prestávkami) a v októbri som musela ísť na vyvolávačku, lebo stále som nemala menzes. Po 6 mesiacoch sa konečne dostavila menštruácia sama. Takže na margo problémov s menštruáciou po antikoncepcií, ako už tu bolo písané, telo musí nabehnúť do štádia, keď začne opäť "hormonálne korenktne a hlavne správne" fungovať, pretože mu boli hormóny podávané samé. Tak treba trpezlivosť a opatrnosť pri sexe a všetko bude ok. Som zvedavá na ďalší mesiac, ako to bude.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Vysadenie antikoncepcie a meškanie menštruácie? - Fórum - ZDRAVIE.sk