Roztrhnutý predný krížny kolenný väz

Príspevok v téme: Roztrhnutý predný krížny kolenný väz
peter99

caute, som 3 mesiace po plastike kolena, zatiaľ poctivo rehabilitujem, stehenný sval mám možno menší o 0.5-1cm. bicyklujem, robím predkopávačky, legpress 100kg, čo som celkom prekvapený...
o taký mesiac chcem začať behať na bežiacom páse...
aké sú vaše skúsenosti po plastike? oplatia sa aj nejaké tabletky resp. vitamíny na šľachy a väzy? Môžem začať hrať rekreačne futbal po 6 mesiacoch s ortézou? je ten väz slabší ako väz, môžem sa báť, že toľko nevydrží ako ten väz? ak sa mi nič nestane, tak aj po 30 rokoch bude fungovať?
bol som operovaný technikou štepom B-T-B vstrebateľná šrúba.

Ivka 1

Inulek tak začnite s aloe čistým gelom aby sa organizmus najprv prečistil a ž potom aloe gelom s pridavkom chondroitinu,chondrosulfatu a msm , vtedy už nerieši čistenie organizmu ale zamerá sa na riešenie konkrétnych ťažkostí s kolenom. V prípade potreby ako postupovať,sa mi môžete ozvať na mail. Aloe Vera gélov je veľmi veľa ale je potrebné kúpiť naozaj kvalitný,aby ste neboli sklamaná.

Ivka 1

Inulek tak neviem,rehabilitačný lekár s tým asi má dobré skúsenosti. Inak hojeniu kolena napomáha okrem cvičenia aj užívanie aloe vera gélu s prídavkom Glukozamínu (síran glukozamínu), Chondroitínu (síran chondroitínu), MSM etylsulfonylmetán, organická síra), vitamínu C.
Glukozamín – pomáha pri tvorbe a udržaní kĺbovej chrupavky, obnovuje poškodené kĺby, šľachy, chrupavky a mäkké väzivo. Udržiava tekutinu v chrupavke, je stavebným kameňom kĺbového maziva a stimuluje bunky chrupavky (chondrocyty) k produkcii kolagénu a proteoglykanu. Pri perorálnom podaní sa ľahko vstrebáva a asi do 4 hodín sa dostáva na miesto svojho pôsobenia. Má protizápalový účinok a ochranný vplyv na chrupavku.