Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

problem s antikoncepciou

Príspevok v téme: problem s antikoncepciou
tereza

Ahojte. Mám taký problém, pred rokom som začala užívať antikoncepciu vo forme injekcií( jedna injekcia raz za tri mesiace). Prvý mesiac bol v poriadku no potom sa to zhoršilo. Mala som tmavý, krvavý výtok každý deň. Po návšteve gynekológa mi odporučil druhú injekciu už nepichať, vzhľadom na to, že pravdepodobne neznášam hormóny obsiahnute v tejto injekcii. Od vtedy sa nič nezmenilo a ja mám skoro každý deň krvavý výtok. Čo stým?

tereza

New ďakujem za radu. Máš pravdu injekciu mi nepichali u nás. Študujem v zahraničí, takže tak.Čaj určite vyskúšam, len neviem kde tu budem zháňať rbríček. Skúsim lekáreň.

brunuska

uz by mohli fakt vymysliet cosi normalne-antikoncepciu- si dost vytrpime ako zeny.ani mne akosi ziadna alternativa antikoncepcie nevyhovuje.

new

Ked som sa informovala ohladom antikoncp.injekcií, lekar mi povedal, že u nás sa už nepodávajú. Údajne sa podávajú len v rozvojových krajinách a že veľmi vedia pokaziť menštruačný cyklus, čo sa prejavilo aj na tebe. Podľa mna to potrebuje čas, kym sa telo s tym vyrovná. Ešte by som snáď oporučila piť čaj z rebríčka obyčajného.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

problem s antikoncepciou - Fórum - ZDRAVIE.sk