Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Dôkladné povytláčanie pleti

LuciaS

mesto tu nechcem zverejnovat, ale okres je BB, a mesto male , kozmeticka tu u nas stoji 20E, (aj s tymi maskami a vytlacanim) a ja som studentka a naozaj si to nemozem dovolit ...
inak problemy s akne nemam, nic ,,hnisave" ani ,,zacervenane" , len sa mi robia take male bodky ktore treba vytlacit, inak nezmiznu

delphia

uz hned napr. v naparovani mozes urobit chybu. nie je totizto jedno, nakolko je plet naparena a teda pripravena na mechanicky zasah. ak je kratko, tak pri vytlacani treba vyvinut vacsiu silu a teda aj podrazdenie bude vacsie. ak dlho sa naparuje, tak plet je taka ako "rozmocena" a citliva a tiez sa ovela lahsie da mechanicky poskodit. takze naozaj zvaz tu kozmeticku. odkial si?

delphia

v ramci hlbkoveho cistenia neide len o vytlacanie, ale aj o nasledne osetrenie pripravkami stahujucimi pory,dezinfekcia, maska na ukludnenie, resp. podla typu pleti, samozrejme dolezita je aj hygiena- aby si bakterie z hnisavych vyrazok neporoznasala po celej tvari. takze tazko radit, lebo namiesto toho, ze pleti pomozes, tak ju naopak mozes poskodit. neexperimentuj a zver sa do ruk profesionalke. teraz mozno by ti stacilo iba hlbkovo plet precistit, no ak si ju este viac dobabres, tak ta neminie navsteva kozneho doktora a nasledne odstranovanie nasledkov poskodenia pleti -flaky, jazvicky. mimochodom v ramci hlbkoveho cistenia samozrejme ide o odstranenie mazu a necistot z hlbsich vrstiev pleti, ale tiez moze sa stat, ze niektore vyrazky a pory nejdu vytlacit, a tie na silu sa nepucia, lebo sa moze poskodit tkanivo v okoli a budes nakoniec plakat, ze si si tvar dobabrala. prave preto je najlepsie sa zverit do ruk dbornikom.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať