Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

tabletka po - krvacanie?!?! a HAK

Príspevok v téme: tabletka po - krvacanie?!?! a HAK
Laurinka1

Prosim vas, vie mi niekto povedat, ak som po 6 dnoch co som uzila tabletku po (Escapelle)zacala trochu krvacat, je to v poriadku? A mam to brat ako normalnu menstruaciu alebo je to len reakcia na tabletku? Klasicky menzes mi este len pride????
Totizto chcem zacat brat HAK a neviem kedy ju teda mam zacat uzivat, ci hned teraz alebo az ked mi pride ta \"prava\" menstrucia????

Laurinka1

dakujem, to som potrebovala pocut. Ono nakoniec to nebolo slabe krvacanie, ale normalne menstruacia.. ale ako reakcia na E. Takze pockam kym pride ta "prava" menstrucia. Dufam, ze to bude bez nejakch komplikacii..
Dakujem este raz velmi pekne! :)

zuzula11

Kyselina ma pravdu ... pockaj, E robi riadnu sarapatu v hormonoch ... mne sa posunul cyklus o cely tyzden , uz som to nikdy viac nebrala ... hrozne vedlajsie ucinky ...

kyselina

Este pockaj, lebo E niekedy hrozne rozhadze cyklus. Pockaj si na normalnu menstruaciu. Ak to bola ona - to slabe kvacanie (co zrejme nie), tak pockaj este mesiac.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

tabletka po - krvacanie?!?! a HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk