Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ženské problémy

Príspevok v téme: Ženské problémy
mimka84

Ahojte. Ja som pred dvoma týždňami vysadila antikoncepciu. Kedysi som mala endometriozu, ktorú mi laparoskopicky odstránili, ale že môže sa znova tvoriť. Najlepšie na ňu je otehotnieť, ale keďže som nechcela, nasadili mi trojmesačnú liečebnú kúru antikoncepciou. Tabletky som vysadila len tak, otehotnieť nechcem a ostalo mi bývať dosť zle. Bolesti hlavy, v bruchu presne na tom istom mieste kde ma bolievalo, keĎ mi zistili endometriozu a cystu na vaječníku. Gynekolog ma chce vidieť po mesiaci či sa mi opäť nevytvorila cysta, pretože pred pol rokom som vysadila tabletky a vytvorila sa mi z toho cysta a musela ísť von a tak mi našli aj endo. Je možné, že to všetko, že mi je zle ráno niekedy až do večera, bolesti hlavy, že je to z toho, že som ich prestala brať?

Textová Inzercia

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Ženské problémy - Fórum - ZDRAVIE.sk