Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

meskajuca mesntruacia

Príspevok v téme: meskajuca mesntruacia
sydney

Ahojte,mam mensi problem.Meska mi menzes,mala som to dostat v piatok,ale je uz pondelok a nic.Ide o to,ze este v auguste som prestala brat Jeanine (vysli mi zvysene hepatalne hodnoty),potom som to v danom termine dostala,aj ked som ich uz nebrala-to telo uz bolo naucene/tabletky som mala aj na upravenie neravidelneho cyklu).ibaze medzitym som bola v nemocnici,kde som mala velke stresy,potom ma pustili a neskor s priatelom sme pouzili kondom.je pravda ze ten kondom sa raz skoro vyvliekol,ale nezostal vo mne,a ani nic nevytieklo a ostatne razy sa do mna spravil aj s kondom hadam len raz. tak teraz neviem,ci mi to meska zo stresu (lebo popravde uz stresujem),alebo ci mi to nejako nenarusili kortikosteroidne hormony,ktore som brala mesiac,a teraz v piatok som ich dobrala alebo si sa mi zase nanersil cyklus(pred uzivanim talbetiek som nikdy nevedela,kedy to dostanem). ja viem,trochu dlhy prispevok,ale nedalo mi to.

Alexandra198

No vysadenim tabletiek sa ti moze narusit cyklus, mne osobne sa narusil cyklus tak, ze som dostavala menstruaciu raz za 4 mesiace..............ale najlepsie bude ak pojdes predsa k lekarovi, my ti tu asi moc nepomozeme, pricin moze byt vela..................ale podla toho co mne vtedy moja lekarka povedala, asi rok to trva kym sa po vysadeni cyklus upravi, ale ako vravim, najlepsie urobis ak pojdes k lekarovi a das sa vysetrit..........:-)

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

meskajuca mesntruacia - Fórum - ZDRAVIE.sk