Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

3 tbl hak

Príspevok v téme: 3 tbl hak
zanna665

ahojte, mam taky problem, uz 6 den mi meska menstruacia. naposledy co som ju mala, som zacala brat hak belaru, ale musela som ju vysadit koli zdravotnym problemom. asi pred tyzdnom sa u mna objavil hnedy vytok a trval par dni. moze byt meskanie sposobene tym? co mam teraz robit? sex som nemala... za kazdu radu dakujem.

mary-anne

mozno ten hnedy vytok, bol akoze menstruacia.. mohli to sposobit tie tabletky. ak nemas ine tazkosti, pockaj na dalsiu menstruaciu, ked nedojde , chod k dr.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

3 tbl hak - Fórum - ZDRAVIE.sk