Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Pri liečbe nosovými kvapkami mi začala tiecť krv z nosa.

Otázka

Pri prechladnutí si liečim len nádchu a to nosovými kvapkami. Po pár dňoch mi však začne tiecť z nosa len krv. Je tento zdravotný problém vážny a mám s ním utekať k lekárovi?

Odpoveď

Niektoré nosové kvapky vysušujú nosovú sliznicu (napr. Sanorin) a pri tvorbe príškvarov na nej (ktoré sa pri vyfúkaní odlúčia) môžú vzniknúť krvácania. Neviem, či krvácanie je krvácanie z nosa - t.j. po kvapôčkách, či prúdom, či len prímes krvi v exsudáte z nosa. Ak sa krvácanie spontánne zastaví do 5 min. nerobte si veľké starosti. Skúste si v lekárni kúpiť olejové kvapky donosa (Pinosol, Coldsatop) a prestaňte užívať Sanorin. Hlavne ak ho máte viac ako 7 dní. Sliznica nosa by sa mala v priebehu 7 až 14 dní úplne vyhojiť.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Pri liečbe nosovými kvapkami mi začala tiecť krv z nosa. - ZDRAVIE.sk