Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Čím je spôsobené že musím zvyšovať dávky kvapiek po nosa?

Otázka

Mával som často upchatý nos. Začal som používať kvapky, ktoré sa mi osvedčili, ale v poslednom čase si musím dávať kvapky aspoň 3-krát denne, inak je nos upchatý. Čo s tým a čím to môže byť spôsobené?

Odpoveď

Kvapky, ktoré používate sú zrejme určené na krátkodobé používanie. Ak ich používate dlhodobo (spravidla viac ako 10 dní až dva týždne), môže prísť k tachyfylaktickej reakcii. Sliznica nosa si zvykne na kvapky po ktorých odpuchne a vysuší sa. Ak nedostane ďalšiu dávku kvapiek, opuchne ešte viac ako predtým.

Odporučenie: prestaňte užívať tieto kvapky (a aj všetky s podobným účinkom) a ak to bude potrebné navštívte (aj napriek strachu) otorinolaryngológa. Nebojte sa, len sa vám pozrie do nosa a neublíži vám!

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Čím je spôsobené že musím zvyšovať dávky kvapiek po nosa? - ZDRAVIE.sk