Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môže moja únava súvisieť s liekmi ktoré užívam?

Otázka

Užívam lieky - Costi, Ulfamid, Reasec, Lexaurin. V poslednom čase som cez deň stále ospalá a unavená. Môže to byť kombináciou uvedených liekov?

Odpoveď

Lexaurin má podobné účinky, ale pri dlhodobom užívaní, a navyše večer, by to nemala byť jediná príčina vašej únavy. Do úvahy prichádzajú iné lieky (ak užívate aj iné, okrem hore uvedených) alebo je možné, že vaša únava súvisí jednoducho s vyčerpanosťou, počasím, výživou, prípadne inýnou príčinou - infekčné ochorenia, ochorenia krvi, srdca, pečene a pod. V každom prípade, ak je to z vášho pohľadu obmedzujúce, poraďte sa s vašim ošetrujúcim lekárom.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Môže moja únava súvisieť s liekmi ktoré užívam? - ZDRAVIE.sk