Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Po kvapkách BETOPTIC S babičku režú oči, musí ich používať?

Otázka

Pred 3 týždňami operovali babičke laserom pravé oko na zelený zákal. Mala si kvapkať po operácii kvapky BETOPTIC S, ale oči ju z tých kvapiek štípu, režú a má veľmi nepríjemné pocity. Predtým používala gél VIDISIC, ktorý znášala veľmi dobre. Môže ho používať i najďalej? Babička je zo zahraničia. Alebo máme vyhľadať lekára?

Odpoveď

V kazdom pripade by si mala kvapkat kvapky Betoptic S, tieto jej aj napriek laserovej opercii udrzuju ocny tlak. Vidisic gel moze aj popri tom, zlepsuju pocit sucheho oka, s uvedenym stavom nemaju nic spolocne. Pokial by mala babicka tazkosti, je mozna aj ocna kontrola. Po kvapkach Betoptic moze byt chvilku pocit rezania, ale mal by rychlo prejst.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Po kvapkách BETOPTIC S babičku režú oči, musí ich používať? - ZDRAVIE.sk