Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môžu podporné prostriedky pri posilňovaní spôsobovať zvýšený tak a náladovosť?

Otázka

Môj brat má 22 rokov a pravidelne posiluje. Popri tom však berie rôzne prípravky ako Crea alkatech, HMB, Tribulus, Creatine monohidrate, Mega amino 3200 a Super mega mas a všetky naraz. Všimla som si, že je teraz náladový až podráždený a zistili mu zvýšený krvná tlak. Môžu mu škodiť tie prípravky???

Odpoveď

Urcite, ak to prehana, v urcitych kombinaciach a davkach ano. Asi by bolo vhodne ho aspon raz za 6 mesiacov poslat na preventivne vysetrenie (odbery krvi, EKG, ...).

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Môžu podporné prostriedky pri posilňovaní spôsobovať zvýšený tak a náladovosť? - ZDRAVIE.sk