Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môže antikoncepcia spôsobiť kŕče v bruchu a zvýšenú teplotu?

Otázka

dobry den! tretí týzden uzívam antikoncepciu yadine.. doposial som mala len nízky tlak a závrate, no posledne 3 dni mam krče v zaludku a bruchu, a zvýsenu horúčku... môže to suvisiet s yadine?? ak ano, mam tabletky vysadit, alebo je to len prechodné?? za odpoved vopred dakujem!

Odpoveď

Moze a nemusi, urcite by ste sa v podobnych situaciach mali poradit predovsetkym s Vasim osetrujucim lekarom.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Môže antikoncepcia spôsobiť kŕče v bruchu a zvýšenú teplotu? - ZDRAVIE.sk