Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môže sa mi nos upchať kvôli používaniu kvapiek do nosa?

Otázka

Dobry den, mal som urcite problemy s nosom, konkretne sa casto upchaval, nic zvlastne. Priatelka mi poradila produkt Muconasal Plus, ktory sa mi vyborne osvedcil, no momentalne ho pouzivam uz dva tyzdne a nos sa stale upchava. Mam uz taky pocit, ze to nie je to povodne upchavanie, ale nieco koli tym kvapkam. Musim tieto kvapky pouzit aspon 3x denne aby som bol schopny fungovat, inak sa nos uplne upcha. Viete mi poradit co s tym a cim to moze byt sposobene? Skusim cokolvek okrem navstevy lekara, z ktorych mam panicky strach.

Odpoveď

Muconasal Plus je urceny na kratkodobe pouzivanie. Ak ho uzivate dlhofdobo (spravidla viac ako 10 dni az dva tyzdne) moze prisk k tachyfylaktickej reakcii. Sliznica nosa si zvykne na kvapky po ktorych odpuchne a vysusi sa. Ak nedostane dalsiu davku kvapiek opuchne este viac ako predtym. Odporucenie: prestante uzivat tieto kvapky (a aj vsetky s podobnym ucinkom) a ak si to bude potrebne navstivte (aj napriek strachu) otorinolaryngologa. Nebojte sa, len sa Vam pozrie do nosa a neublizi Vam!

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Môže sa mi nos upchať kvôli používaniu kvapiek do nosa? - ZDRAVIE.sk