Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Prečo ma po augmentacii prsníky štípu?

Otázka

Som 18 dni po augmentacii prsnikov,doteraz vsetko bolo ok,ale posledne 3 dni kazde rano citim silne stipanie na lavej strane,nie jazva stipe ale prsia.Co to moze byt?

Odpoveď

Citlivost v danej oblasti moze nastat aj po urcitom case,dochadza postupne ku hojenie tkaniva,ale urcite by ste si mala akykolvek probelm suvisiaci s operaciou a pooperacnym stavom prekonzultovat s vasim operaterom,presne Vam vysvetli o co sa jedna,nakolko aj pri augmentacii sa pouziva viac typom operacnych technik.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Prečo ma po augmentacii prsníky štípu? - ZDRAVIE.sk