Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môžu moje lieky spôsobovať nevoľnosť a zrýchlenú činnosť srdca?

Otázka

V poslednej dobe sa mi nakopili zdravotné problémy a užívam dost liekov, neviem však ci je vhodná ich kombinácia. dlhodobo užívam Foster-inhalátor, k tomu pribudol Lazul/30mg/ na žal. vredy. Mám zápal dutín a nieco s prieduškami a na to beriem antibiotikum Augmentin 1g, a TRIFED 2x1tbl.Niekedy mi je dost nanic, pocitujem nevolnost a zrýchlenú cinnost srdca.Možno je tým že som chorá, alebo aj tými liekmi?

Odpoveď

Antibiotiká sú určené na preklenutie akútnych komplikácií, spojených s primárnym ochorením - na to potrebujete ten Foster. Avšak, ako naznačujete, problém môže byť aj stresový život /vredy a dušnosť sú často spievodným javom - daňou, ktorú si naša telo vypýta za stres.../. Spomaľte, ak sa dá, a užívajte všetky lieky pravidelne! V prípade komplikácii sa skúste poradiť s Vašim ošetrujúcim lekárom,. prípadne si vyžiadajte komplexné imunologické či endokrinologické vyšetrenie.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Môžu moje lieky spôsobovať nevoľnosť a zrýchlenú činnosť srdca? - ZDRAVIE.sk