Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môžu lieky Ramipril a Bisopine spôsobovať nadúvanie?

Otázka

Moj priatel ma problemy z travenim a z naduvanim.Momentalne uziva lieky na tlak Ramipril a Bisopine mozu tie sposobovat jeho problemy? Vedeli by ste mu poradit co by mohol skusit?Zijeme v zahranici a skusali sme uz tabletky proti naduvaniu ale ani tie nepomahaju.

Odpoveď

Skuste Espumisan, ak nepomoze, idealne je navstivit gastroenterologa alebo zmenit stravovacie navyky (napr. tzv. zlcnikarska dieta zvykne "nafukovat" vyrazne menej)

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Môžu lieky Ramipril a Bisopine spôsobovať nadúvanie? - ZDRAVIE.sk