Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Po namaľovaní ma štípu oči, čím je to spôsobené?

Otázka

Mam taky problem ze ma zvyknu stipat oci a to zvycajne rano, ked sa namalujem a ked si dam pauzu-niekolko dni sa nemalujem vtedy je to v pohode. Alergia u mna zistena nebola a ta spirala na oci nie je stara, moze to byt sposobene prachom? A na kutikoch oci mam take cervene a obcas ma to zvyklo stipat.

Odpoveď

Doporucujem Vam, niekolko dni sa nemalujte. V lekarni si kupte Ophtalmo-septonex ocne kvapky, kvapkat 2-3x denne. Porozmyslajte ci Vas nedrazdi aj krem na tvar. Pri nezlepseni navstivte prosim Vasho ocneho lekara.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Po namaľovaní ma štípu oči, čím je to spôsobené? - ZDRAVIE.sk