Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môže Euthyrox spôsobovať pálenie na hrudníku, tŕpnutie rúk a nervozitu?

Otázka

Moj priateľ užíva asi rok lieky na šťítnu žľazu=Euthyrox. Asi tak pred 4 mesiacmi začal cítiť palenie na hrudniku, trpnutie rúk,nervozitu... V podstate ide o príznaky, ktore boli uvedené ako nežiadúce účinky v letáku lieku Euthyrox. Jeho lekár mu na to povedal, že to v žiadnom prípade nemôžu spôsobovať tie tabletky,že liečba je nastavená dobre, a že aj výsledky sú v poriadku. Naozaj nemôžu byť priateľové problémy spojené s Euthyroxom? Ak áno ako má postupovať?

Odpoveď

Mozu ale aj nemusia.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Môže Euthyrox spôsobovať pálenie na hrudníku, tŕpnutie rúk a nervozitu? - ZDRAVIE.sk