Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Môže liek Norprolac spôsobovať vypadávanie vlasov?

Otázka

Pred pol rokom mi zistili hyperprolaktémiu vyplývajucu z mikroadenomu hypofízy. Bola mi nasadená terapia Norprolacu 75 mikrogramového. Odkedy ho beriem intenzívne mi začali padať vlasy. Strata je dosť vážna. Norprolac beriem od jula. Je možné, že vypadavanie vlasov spôsobuje práve Norprolac? Ked áno na koho sa mam obrátit ohľadom predpísania parochne? Už to vyzera so mnou až tak zle.

Odpoveď

Môže ale nemusí to bezprostredne súvisieť s liečbou. Asi by bolo najvhodnejšie obrátiť sa na špecialistu - dermatológa a/alebo endokrinológa a dohodnúť si ďalší postup.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Môže liek Norprolac spôsobovať vypadávanie vlasov? - ZDRAVIE.sk