Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Spôsobuje liek Seroxat 20mg 1R návaly?

Otázka

Už asi dva mesiace užívam Seroxat 20mg 1R, mávam návaly tepla, je to nepríjemné, mám len 27 rokov, je možné, že to spôsobuje tento liek?

Odpoveď

Možné to je, ale nie veľmi pravdepodobné, pre stanovenie diagnózy resp. Príčiny je potrebné konzultovať problém s Vašim ošetrujúcim lekárom a prípadne sa podrobiť ďalším testom.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Spôsobuje liek Seroxat 20mg 1R návaly? - ZDRAVIE.sk