Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Po užití kyseliny hyalurovej sa mi na tvari vyhodili cervene pupence - čo s tým?

Otázka

Moj problem je, ze pred 3 dnami som uzila 1 kapsulku kyseliny hyalurovej, asi po pol hodine sa mi na tvari vyhodili cervene pupence a dost to aj svrbi, mam to 3 den a este sa to aj zvecilo. Poradte mi prosim. Mam 45 rokov a doteraz som nebola na nic alergicka.

Odpoveď

Kožná reakcia krátko po užití nového lieku je veľmi podozrivá z alergickej reakcie na príslušný liek. V tom prípade je potrebné užívanie ihneď prerušiť a v prípade, že kožné prejavy neustúpia v krátkom čase (čo sa občas stáva), je treba navštíviť kožného lekára, v ktorého kompetencii je i manažment liekovej alergie. Prípadne vás odporučí na alergologické vyšetrenie. Do vyjadrenia odborníkov sa rozhodne treba vystríhať opakovaného použitia podozrivého lieku.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Po užití kyseliny hyalurovej sa mi na tvari vyhodili cervene pupence - čo s tým? - ZDRAVIE.sk