Barbora Švidraňová navarila svoje obľúbené proteínové jedlá Profidiet. Získajte 10% zľavový kód z tohto článku

Tak a máme tu pokračovanie varenia obľúbených jedál Profidiet Barborky Švidraňovej v Profidiet kuchyni. Pripravila niekoľko zaujímavých receptov a ukázala nám, ako príjemne obmeniť proteínové jedla. Prezradila pritom aj zopár svojich tajomstiev.
Barbora Švidraňová navarila svoje obľúbené proteínové jedlá Profidiet.

Profidiet | Zdroj: súkr.archív

Na varenie v kuchyni Profidiet si Barbora vybrala tri svoje najobľúbenejšie recepty:

1. Thajská polievka s krevetami a krutónmi

2. Hubové rizoto s avokádom a olivami

3. Pomarančová palacinka s malinami ako dezert

Do každého z jedál Profidiet pridala ingrediencie, ktoré ho ozvláštnia. Príprava pritom nie je o nič náročnejšia ako bežne. Ak chcete vidieť ako sa Barbore darilo pri príprave jedál video si môžete pozrieť nižšie.

Čo nájdete vo videu?

Barborine tipy a triky ako jedlá Profidiet pripraviť. To však nie je všetko. Ak si pozriete video celé nájdete v ňom informáciu ako získať 10% zľavu na celý nákup Profidiet jedál.

Poďme sa pozrieť ako Barbora postupuje pri príprave svojich obľúbených jedál Profidiet.

Thajská polievka s krevetami a krutónmi

Thajská polievks s krevetami a krutónmi

Profidiet | Zdroj: súkr.archív

Barbora: „Thajskú kuchyňu milujem. Je svieža jednoduchá a prekvapivá v chutiach. Preto ma veľmi milo prekvapilo, že v ponuke jedál od Profidiet som našla aj Thajskú polievku."

Potrebné suroviny:

Postup prípravy:

Profidiet Thajská polievka Fit ozvláštnime s krevetami a cesnakovými krutónmi Ecxlusive a kari korením, aby sme získali polievku s pravou thajskou chuťou.

Do 200ml vody nasypeme jedno vrecko Thajskej polievky Fit. Dajte pozor a nenalievajte vodu len tak „od oka“, ale presne podľa odmerky na šejkri. Profidiet proteínová thajská polievka sa veľmi dobre rozpúšťa, takže vám postačí ju dobre premiešať.

Môžete ju pripraviť aj v hrnci aj v mikrovlnke, podľa toho čo vám viac vyhovuje. Keď je polievka pripravená na panvicu hodíme vrecko malých kreviet. Na kvapke oleja ich orestujeme a pridáme zmes kari korenia. Táto polievka má sama o sebe výraznú chuť, ale môžete pridať aj chilli, kurkumu či koriander. Skvelé na proteínovej diéte Profidiet je, že môžete zjesť ryby a zeleninu za vagón ale stále spĺňate nutričné hodnoty. Nemusíte sa výrazne obmedzovať a hlavne nie ste vôbec hladní. Príprava proteínových jedál trvá tak 3,5 minúty a to som rátala aj s cestou od kuchynskej linky k stolu.

Môj tip: K proteínovým jedlám môžete pridať akékoľvek morské plody nie len krevety ale aj kalamáre či mušle a ustrice. Sú skvelé v chuti a zároveň dopĺňate do organizmu dôležité omega mastné kyseliny. Keď máme krevety orestované, jednoducho ich nasypeme do polievky, ktorú následne dozdobíme koriandrom a cesnakovými krutónmi Exclusive.

Hubové rizoto

Hubové rizoto

Profidiet | Zdroj: súkr.archív

Barbora: „Verím, že sa mi podarí lebo zatiaľ som ho varila iba v mikrovlnke. Prípravu proteínových jedál Profidiet nájdete napísanú na super kartičkách na obale. Takže nevadí ak si ich nepamätáte úplne presne. Tak ako ja. Skúsim dnes prípravu Profidiet Hubového rizota Fit na sporáku."

Potrebné suroviny:

Postup prípravy:

Hubové rizoto chutí naozaj úžasne ako skutočné. Bola som prekvapená, že aj napriek tomu že je to instantné jedlo tak chutí ako reálne. Postupujeme presne podľa návodu na kartičke z obalu. Rizoto zalejeme horúcou vodou a necháme ho 7-8 minút postáť aby napučalo. Keď ho budete odstavovať nezľaknite sa. Najskôr je trošku vodnaté, ale keď postojí získa svoju hustotu. Kým rizoto pučí nakrájame avokádo. Je to perfektná potravina. Môžete ju použiť aj do sladkých aj slaných pokrmov. Pridá jedlu nielen skvelú chuť, ale aj úžasnú maslovú štruktúru. Okrem toho nakrájame olivy a nastrúhame parmezán. Keď je rizoto pripravené zľahka ho ohrejeme spolu aj so syrom na panvici. Parmezán neskutočne prepojí všetky zložky a chute dohromady.

Môj tip: K rizotu môžete pridať aj čerstvé alebo zľahka orestované špenátové listy. K proteínovým jedlám sa nebojte pridávať aj kel, kaleráb, karfiol či brokolicu. Naučíte sa tak pripravovať oveľa viac jedál z čerstvej a zdravej zeleniny. Zmeníte tak postupne a prirodzene v jednotlivých fázach svoje stravovanie. Normálne jedlá budú tvorené najmä zeleninou a mäsom. Kombinácií je množstvo a dá sa s nimi pekne vyhrať.

Pomarančová palacinka s malinami ako dezert

Barbora Švidraňová a Profidiet

Profidiet | Zdroj: súkr.archív

Barbora: „Moje najobľúbenejšie jedlo od Profidiet s vynikajúcimi malinami. Vedeli ste, že maliny a jahody obsahujú nízky podiel cukru? Takže sú skvelým „ketogénnym ovocím“. Aj takéto maškrty môžete jesť počas redukcie hmotnosti s Profidiet a skvelé je, že chudnete. Mne sa podarilo zbaviť sa už 10 kilogramov."

Potrebné suroviny:

Postup prípravy:

Zmes z vrecka Profidiet Palacinka s príchuťou pomaranča rozmiešame podľa návodu s 200 ml vody v šejkeri.Poradím vám malý trik ak chcete mať palacinky dve pridajte o 10 ml viac, ja to tak robím pretože rada maškrtím. Ak zmes poriadne našľaháte tak bude jemná ako obláčik. Palacinku pripravíme ako bežnú na kvapke oleja a na panvici. Ak nechcete použiť olivový olej pokojne ho zameňte napríklad za kokosový olej, ten sa takmer vôbec neprepaľuje. Hotovú palacinku ozdobíme čerstvým ovocím a dochutíme nastrúhanou chrumkavou tyčinkou s čokoládovou príchuťou. Skvelé jedlo hotové doslova do 5 minút.

Môj tip: Ak by sa proteínové jedlo Profidiet horšie rozpúšťalo pokojne použite ponorný alebo ručný mixér. Rýchlo dosiahnete jemnú štruktúru výsledného jedla. Prajem vám dobrú chuť!


Viac info k povoleným potravinám počas jednotlivých fáz nájdete na www.profidiet.net/proteinova-dieta/.


Pozrite si video varenia s Barborou Švidraňovou