pravnicka rada?poradte prosim, aj ked nieste pravnici

Príspevok v téme: pravnicka rada?poradte prosim, aj ked nieste pravnici
ivanka_83

asi mam problem.podpisala som zmluvu na sluzbu internet od upc v cesku.na zmluve bolo ine meno a upozornila som technika, nech to zmenia, aby mi dosli fakturu.faktura neprisla ani jedna.jeden dopis na to meno, co je na zmluve, ale ten som nedostala.dnes spom sa dozvedela, ze chcu po mne pokutu 5000ck za zariadenie.lenze mne nechodili faktury.maju pravo po mne vymahat peniaze, pretoze je podpis moj?nieje na zmluve moje meno, ani rodne cislo, ani trvala adresa.dakujem za rady

bibi123

podla mna je to blbost, ako by Ti banka mohla dat hypoteku, ked by pod nehnutelnostou nefigurovalo Tvoje meno, nehnutelnost si banka preveri a zabezpeci, aby o nu neprisla, okrem toho hypo Ti nedaju len pre pekne oci bez zalozenia nehnutelnosti, ako mohlo prebehnut potom dedicske, ked je nehnutelnost zalozena... Nemala si cas na polhodinovy prepis nehnutelnosti, ale na prerabku ano, brania uveru, hypo-co trva z dovodu preverovania bonity a schvalovania dlho...da sa dat predbezne opatrenie na sud, aby s bytom nemohol manipulovat, ale ak je nehnutelnost zalozena banke, tak to je bezpredmetne...

M74

Teoreticky ak JASA kúpila byt od otca a po jeho smrti to zdedil syn, tak je v práve a byt je jej. ALE ak syn si postaví hlavu, tak ten byt stihne predať ešte aj niekomu inému, alebo ho dá do zálohy banke. Nasledujúci súdny proces sa môže ťahať aj niekoľko rokov....

jajka001_

mas kupnopredajnu zmluvu, takze chod s tym na sud. to dedicske konanie prebehlo velmi rychlo ked ste nestihli vybavit zalezitosti okolo prevodu bytu.

M74

Asi nebolo dobré kupovať byt od niekoho kto nie je jeho majiteľom. Ak bol v katastri zapísaný syn a kúpila si ho od otca, tak to je problém. Oficiálne je majiteľom syn a ak aj predtým bol, tak zmluva je neplatná.

JASA