Malo casu - zdrava strava

Príspevok v téme: Malo casu - zdrava strava
Sofi22

Ahojte!
Som studentka, byvam na internate a rada by som zmenila svoju zivotospravu. V jedalniach nam varia nie prave najzdravsie, na internate vyuzivame jedine platnicku a tak je dost narocne jest zdravo a zaroven plnohodnotne. Plus je tu skola=stres=kopec sladkosti a kofeinu. Vedeli by ste mi poradit, ako zacat? Dat nejake tipy na zdrave a dostupne potraviny alebo tiez rychle, jednoduhe recepty?
Dakujem :)

aluska

veselaM ano, budem chodit po celom meste aby som si nasla jedalen...ked sa stravujem v skole alebo na intraku

a nerob zo mna debila..ja viem ako to je s potravinami
a ty asi nevies ako sa vari v jedalni ale musim ta sklamat, nikde to nie je tak ako doma...vsetko sa zahustuje mukou minimalne

si myslis ze za tie peniaze tam varia domacu stravu ako od mamicky???za nejakych 60sk...no jasne..nebud naivna

veselaM

aluska: ak by si náhodou nevedela tak do každého jedla sa pridáva istá chémia....dokonca aj do ovocia a zeleniny ak nie je Bio..čiže musím ťa sklamať vždy ješ chémiu v jedle....a nepodceňuj zase jedálne...!!!! varia tam aj zdravo, len si treba vybrať

mastodont

namiesto kavy zeleny caj, guarana...ja uz radsej energeticky drink ako kavu, aj ked to tiez nie je zdrave

namiesto sladkosti med, jogurty, alebo ked uz, tak bebe keksy, co sa tvaria ako cerealne :D

zeeninove salaty su rychle,mozno tam svacnut zeleninu podla lubovole a aj tak je to dobre:)

do jogurtu vlocky ovsene, psenicne otruby, pohankove- , ryzove vlocky, struhany kokos /neviem, ci je zdravy ... ? ale chuti mi :(/
lepsie ako kadejake musli z obchodu, kt drzi dokopy vdaka cukru :D

aluska

vesela len skoda ze v kazdej druhej jedalni sa varia polotovary typu sackove polievky, sackova kasa, do vsetkeho sa uz kyda chemia, zahustovanie omacok, polievok..garantujem ti ze v kazdom jednom jedle je nejaka chemia

veseláM