Náročnosť Medicíny vs.Farmácia

Príspevok v téme: Náročnosť Medicíny vs.Farmácia
brtky

Ak je tu niekto kto sa vie k tomuto vyjadriť, budem veľmi rada a vopred ďakujem. Najlepšie keby to zhodnotil niekto, kto má s oboma smermi nejakú konkrétnu-osobnú skúsenosť. O medicíne viem z vlastnej skúsenosti, že je to veľmi náročné, preto chcem vedieť, či je farmácia niečo podobné, čo sa týka náročnosti skúšok a kvanta učiva na jednu skúšku...

Szandi

Ja študujem na FaF UK a mám kamarátov na LF UK. Podľa mňa farmácia je ťažšia, tam musíš rozmýšlať logicky. Na LF majú chémiu iba v 1. ročníku, mi máme 5 rokov, asi 8 druhov (anorganická chémia, organická chémia 1,2, biochémia, fyzikálna chémia, farmaceutická chémia, xenobiochémia...). Máme aj matiku a fyziku a také vzorce, že huhh... Fakt, že lekári sa musia veľa učiť a majú anatomómiu podrobnejšiu ako mi a nabiflovať všetko, ale na farmácií nestačí nabiflovať...tu musíš všetko rozumieť, chemické reakcie, interakcie liečiv...

Lily126

Ahoj, som 4-čka na medicíne, UPJŠ ,VL, Košice. V KE je to o držku, mám množstvo spolužiakov, kt. prestúpili do BA, alebo do Martina a nemôžu si to vynachváliť, vraj je to tam o dosť ľahšie, nie sú tam zakomplexovaní ľudia, kt. si potrebujú niečo dokázať.
Na farmácii mám sesternicu a kopu bývalých spolužiakov. na farmácii skončilo aj pár ľiudí, čo nezvládali medicínu.
V KE je medicína ťažšia ako farmácia.

limetka23

Ja sa tiež rozhodujem medzi týmito dvoma odbormi a k tomu ešte zvažujem aj biolu alebo biochemiu na PrirUPJS... vedecky sme by ma asi najviac lakal..len na slovensku nenajdes uplatnenie,,farmacia je chemia chemia chemia biola sem tam matika a fyzika,, a medina zas je biola biola biola a sem tam chemia fyzika a mozno matika..co sa tyka narocnosti myslim ze su zrovnatelne ide to ci viac inkliminujes k chemii ci biole..

[zruseny8]