problémy sa v alkohole neutápajú, len množia..

Príspevok v téme: problémy sa v alkohole neutápajú, len množia..
morrena

Viac hláv, viac rozumu..tak idem na to..som študentka, končím SŠ...práve toho mám dosť v škole, pripravujem sa na ďalšie štúdium, často neviem kde mi hlava stojí..ale to nič, nie som tu preto...ide o to že moja mamina začala dosť piť..chodí domov v hroznom stave...utápa finančné ťažkosti v alkohole a ja som z toho zúfalá..hanbím sa za ňu, nenávidím ju, hnusí sa mi..neviem čo robiť...nemá zmysel jej nič povedať keď je opitá lebo si to na druhý deň nepamätá..a ked je triezva tak som tak psychicky vyčerpaná že vôbec nemám silu jej niečo hovoriť...otec je na tom rovnako...skúsila som jej niečo povedať ked bola triezva ale kričala som, čo bola chyba..vysmiala sa mi, že mám všetko čo potrebujem a ona nič zlé nerobí..asi jej skúsim niečo povedať pekne..zahrať na city...lenže sa obávam,že to nebude mať zmysel..pretože ona z toho že pije viní všetkých len nie seba...všetkým nám ničí životy, aj sebe...mrzí ju to, to je jasné..keď je triezva...je z toho smutná...ale aj tak to urobí zas...a mne sa už nechce žiť...nechce sa mi žiť v strachu aká zas bude...viem,že o pár mesiacov odídem z domu, ale trápi ma to pre otca...berie lieky na srdce tak mu niečo také neprospieva....a ona je tiež na liekoch takže by nemala piť...fakt neviem čo robiť...obávam sa ako budem zvládať školu v takomto prostredí keď som v maturitnom ročníku..ale to je to najmenej čo ma trápi..nechcem len aby zničila život otcovi...neviem ani čo hľadám tu..asi sa len vykecávam..ak máte s niečím takým skúsenosti a viete mi niečo poradiť, budem vďačná..ak nie, tak vás len chcem pekne poprosiť ľudia, nezapíjajte problémy... neničte životy svojím blízkym... :(

morrena