Mobbing

čučoriedka

ja preživam šikanu ale na počitači.je to neznesitelné.Viem bude to zniet ako paranoja, aje to je skutočnost.Som nonstop sledovaná na počitači moja činnost,nejakou hnisavou spoločnostou ludi ktorý hladaju štetky ktoré budu pre nich pracovat a pritom som dávnoaj po tridsiatke.,ktorý súčasne pracuju ako zabudovaný kecoši a špiclovia.Nechápem prečo mi nedajú pokoj,nenávidim ich.
okrem toho že sa na mna napojili ludia z pracujucich pre pol teda zabudovaný špiclovia, kecosi, a hnisavé filozofické špicelky, trvá to od roku 2005.Všetko mi čítaju všetko maju pod kontrolou, som si zmenial aj mob číslo ale aj to si zistili,vced to nie je problém komunikaciu aj na mobile maju pod kontrolou,všetko o mne vedia.Načo to je dobré????

Ćo je zaujimavé nikto sa nepýta či je adekvátne niekoho tak nepodstatného tak pridlho vkuse sledovat aj vživote a dávat na javo viem tu si my vieme o tebe všetko a určite nám čoskoro vojdeš do pasce.

Viem znie to ako pranoja pacienta z psychiatrie ale nie je je to fakt.Cítim odpor a hnus,som špinená ludmi kt si o mojeje osobe všetko zistili, tu ma roznášaju.Zdá sa niektoré pschologičky bývalé spolupravcovníčky štb manipulátorky ma to roznášaju a spolupracuju s pasákmi ktorým hovoria toto je taký typ na nu tak musiš aby robila pre teba, lebo na každého inak treba.

ako je možné že nikto nekladie otázku prečo nestači niekoho nepodstatného sledovat 4 roky aj to sa mi zdá dost.

Vobec si neželám písat s ludmi kt mysliac si že ja v domienke že som v anonymite ešte viac si o mne zistia,a pohrávaju sa so mnou ako mačka s myšou.