Reklamácia mobilu

Príspevok v téme: Reklamácia mobilu
lola11

Pred pol rokom som si z t-mobilu zobrala nový mobil, ktorý som po mesiaci musela ísť reklamovať (počas volania v ňom škvrčalo a bolo počuť rôzne zvuky podobné ladeniu rádia a po nich sa mi sám zrušil rozhovor), po prevzatí asi o 2 týždne som ho bola znova reklamovať to isté, a teraz som zistila, že aj tak nie je opravený a pôjdem ho reklamovať už 3-krát. Som už nahnevaná a neviem aké sú podmienky v takomto prípade, pretože to je až neuveriteľné. Má niekto takúto skúsenosť?

Vojtoo

ak by mal QWERTY fyzicku klavesnicu tak beriem :D
ale dotykova klavesnica je pre deti a nie pre serioznych ludi :P

Vojtoo

turista68

tak tak, najlepsi mobil je stara klasika nokia 3310, vydrzi na CELY ZIVOT (okrem baterie, ktoru staci vymenit raz za 5 rokov), neseka a nehra sa na nieco, na co nema..

som vlatsnik smartphonu samsung galaxy duos Y pro ci co a je to HUMUS.. ako android tak aj mobil samotny. lacny crep za 150eur a je prakticky nemozne relamovat to, ze je SPOMALENY (dalo bysa, kludne by som sa sudil, mam na to prostriedky, lenze nechce sa mi.. nema to vyznam,radsej viem, ze samsung uz nekupim a hotovo..)

lenze trh je na hovno.. neponuka dobry mobil, no nastastie mam 3 stare mobily, ktore maximalne postacuju na SMS a hovory, cize som zabezpeceny do koca zivota :D a srat na tie "moderne" črepy..

turista68

Dnes nemáte prakticky žiadnu šancu reklamovať mobil, ak nie je akciový. Reklamáciu posudzuje autorizovaný servis, ktorý je vybavený a platený zo strany výrobcu mobilného telefónu(napr. Nokia samozrejme, že bude hájiť jeho záujem) Znalecký posudok je veľmi drahý, lebo treba použiť autorizovaný servisný postup, náradie a vybavenie ESD prostriedky proti elektrostatickej elektrine a podobne, čo si treba kúpiť. A na záver posudok znalca len doporučuje uznať reklamáciu a nie je záväzný pre výrobcu. Záväzné je až rozhodnutie súdu, za čo treba zase platiť ako aj právnika, súdne pojednávania a pri stave našej justície aj s nepriestrelnými dôkazmi je šanca 50:50. Preto doporučujem nekupovať drahé mobily (max 50 až 100 euro) lebo neexistuje nezávislý ani garantovaný spôsob si uplatniť svoje práva. Jedine ak sa niečo prezentuje v médiách vtedy vplyvom strachu z negatívnej reklamy akceptujú reklamáciu.

gardenia

Ja som 3x reklamovala svoj mobil v Orange, mala som pocit, že po tie 3 razy s ním vôbec nič nerobili. Na koniec na 4.raz mi už dali nový. Ale tie nervy!

anjelik9

aj ja som napr dala do opravy telefon bo pukal vrzgal abo čo to robilo ked som s nim pisala a zase pukal po oprave a napisali mi že reklamacia neuznana tak som bola fest nasrana bo mi ho poslali ... než som im ho tam dala =(

mate59

Po tretej reklamácii máš nárok na výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy, no musí byť reklamovaná tá istá - presne jednaká chyba.Musíš mať reklamačné protokoly riadne zdokumentované.
Pravdepodobne ti dajú nový prístroj.