Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vypadavanie vlasov spojene s vysokou hladinov androgenov

Príspevok v téme: Vypadavanie vlasov spojene s vysokou hladinov androgenov
Jaja18

Ahojte,

chela by som sa vas rada opytat, mam taky problem velmi mi vypadavaju vlasy jednoducho su vsade na podlahe, pri umyvani pri cesani. Tento problem sa mi zacal tak priblizne cca. pred rokom tak som hned nato navstivula koznu lekarku, ktora vravela ze je to vporiadku a upravi sa mi to. Po polroku mi tak zacali vypadavat vlasy ze som mala velku stratu vlasov okolo temena hlavy. Zasla som neskor k inej lekarke ona mi spravila potrebne krvne vysetrenia a zistili mi vysoku hladinu androgenov cize toho testosteronu.Ona ma vyslala ku gynekologicke a ona mi predpisala na to hormonalnu antikoncepciu MINERVU.Neviem ako to vsetko dopadne ...vie mi niekto povedat a poradit kro mal taky problem ??

Dakujem :)

Deennyy

Prave som zalozila vedla taku istu temu!
ja mam ten isty problem, vlasy vsade, denne mi vypadne cely chumac, akurat, ze ja mam pocit, ze mi vypadavaju odkedy som zacala brat Minervu /kvoli pleti, mala som strasne akne/... neviem co s tym...