Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Operácia čeluste

Benito19

Ahojte, máte skusenosti niekto s posunom dolnej čeluste? Myslím na zákrok keď sa odreže kus z čeluste a to sa vysunie vonku kde sa fixuje sroubkami. Je to len estetický zákrok alebo plní aj inú výhodu(artikulácia, hlas a pod.) A čo mám čakať po operácií? Dakujem za odpovede

Ketrin 1111

Zdravím, rada by som sa pridala do diskusie a zároveň sa podelila o moje skúsenosti s operáciou čeľuste (mikrogénia). Na túto operáciu som sa odhodlala sama, vyhľadala som potrebných odborníkov, ktorý mi v tom poradili a následne to začali riešiť. Dva roky pred operáciou som musela mať fixný strojček (bez toho by operácia ani nemohla byť, aspoň v mojom prípade, aby sa dali zuby do takej polohy ako to bolo potrebné). Ked som išla na operáciu (operoval ma v KE doktor Hrubala- vynikajúci odborník) hrozne som sa bála, no nakoniec operácia prebehla bez závažných problémov. Horšie to bolo po operácii, kedy som nemohla ani spat, musela som mať stále studený (až ľadový) obklad asi 5-6 dní, bolesti boli dostatočne silne, ale dá sa to zvládnuť. Strava bola tekutá, cez slamku (až 2 mesiace), človek pri tom schudne no ja som veľa neschudla (asi 4 kg, už som ani nemala z čoho lebo už len pred operáciou som mala okolo 46 kg). Inak tak ako som sa bála, tak to teraz vôbec neľutujem, že som také niečo podstúpila. S touto operáciou sa odstránili aj nejaké problemy ktoré som mala .... a som veľmi spokojná a hlavne vyrovnaná sama so sebou :)

katjasmile

Ahojte, ja mám pred 30-tkou a problémy s posunom zubov. Bola mi odporučená komplexná liečba strojčekom a potom s chirurgickým zákrokom kostí sánky v BA. Som rozhodnutá do toho ísť, len neviem s akou cenou by som mala potom v BA rátať. Neviete mi niekto poradiť, prosím. Bola by som Vám vďačná. Môžte poradiť na e-mail: katjasmile@azet.sk ĎAKUJEM.

dominika2513