Problemy so zaludkom

Príspevok v téme: Problemy so zaludkom
barbora_1

Dobrý deň, mam 16 rokov, som študentka 8-ročného gymnázia a pred rokom a pol som začala mať bodavé bolesti v pravom boku, robili mi milión vyšetrení(sono,odbery krvi, rektalny výter,vzorky moču,..) a všetko bolo negatívne.Nakoniec mi po hospitalizacii spravili gastrofybroskopické vyšetrenie a našli mi v žalúdku prvoky tzv lamblie, a povedali, že mám chronickú gastritídu. Nasadili mi nejaké antibiotiká proti tým prvokom a ešte Vener a Ulceran na tu gastritídu. Všetko som v pohode užívala bolesti prestali. No teraz, skoro pred týžnom (asi som len nieco zlé zjedla) som mala strasné bolesti žalúdka. Najprv som sa o 4:00 nad ránom zobudila a utekala na wc vracat. Striedalo sa to s hnačkou a nakoniec ma pre hydratáciu a silné bolesti hospitalizovali v nemocnici. Nasadili mi infúzie, a prísnu dietu. Bolesti prestali ešte v ten deň a hnačky na druhý.No tri dni som nic nejdela a až na 4 den mi dali prvý krát niečo jest a to suchý rohlík, na obed mleté mäso a zemiaky a tak. Samozrejme bola som veľmi hladná ale krotila som sa aby som ten žalúdok príliž nezatažovala. Napriek tomu som mala potom pocit tažoby ale o hodinu bolo dobre. Takto to bolo stale ale hovorila som si, že to si len žalúdok musí zvyknúť. Mala som pravdu. Pustili ma z nemocnice a teraz som začala mať pocit že ma ako keby pálil žalúdok a mám silný pocit kyslosti, v nom aj v ústach. Je to veľmi nepríjemné. Už som si dala aj antacidá (Antacid) ale zabralo to len na chvilku. Mohli by ste mi prosím poradit ake potraviny, resp. prípravky by som mala jesť aby sa to ukľúdnilo? Je nutné navštíviť gastroenterológa? Myslíte že sa mi vrátila gastritída? Alebo je do niečo ako duodenogastrický reflux? Za odpoveď vopred ďakujem.

janík

v akupunktúre tomu hovoríme "rebélia energie-v podstate si navzájom nerozumejú pečeäň a slezina a pri tom trpí aj žalúdok.Dobrý akupunkturista by si mal s tým poradiť a Tvoj problém by mal byť na 3 až 5 krát vyriešený