Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Spevnenie svlastva na bruchu a zadku

ewa rez

Behanie ani mna nikdy nebavilo, jediné čo mna chytilo, bola trampolína a baví ma to do dnes. Taká celkom zábavná forma športovania, len sa treba naučiť skákať správne, aby to malo tie želané účinky

Berenika

Určite zaraď do stravy zeleninku, miesto sladkostí si daj radšej kocku čistej kvalitnej čokolády, alebo jahody, banán, jablká, ... čo len chceš. Pi veľa vody.
A cviky: Vždy to rob podľa vlastného prahu síl (keď už cítiš svaly namáhať sa, chvíľočku ešte vydrž a potom skonči + nezabudni pri tom piť).
1. 20 brušákov
2. 20-30 drepov akoby si si sadala na stoličku
3. Ľahni si prvý bok, ľavú nohu zdvíhaš vystretú(nie vysoko, nie nízko; cca 30 cm) 20 krát; opäť to isté, ale keď budeš hore, dolnú časť nohy pokrčíš k zadku - opäť 20 krát; a na koniec zdvihneš, pokrčíš nohu v kolene tak, že koleno smeruje dopredu - 20-krát
4. To isté na druhom boku
5. Napi sa
6. Urob si všetky typi cvičení ako v tomto videu od minúty 1:10 (ako vládzeš)
7. 20 brušákov nakoniec
8. Poprípade si vymysli vlastné cviky, pri ktorých budeš cítiť zadok a brucho
9. Ak vládzeš, rob aj viacej brušákov

Toto robím každý deň, upravená strava a zadoček sa krásne formuje... ale treba byť trpezlivý, vidieť svoj cieľ, a vydržať.
P.S.: Pokiaľ máš príšernú svalovicu po niekoľkých dňoch, tak urob ozaj len pár cvikov, niektoré vynechaj a daj si oddych.
A hlavne vodu!
;o)
Toť môj názor a rada

Kenty

matuska321

Ako sa ti podarilo schnudnúť za 4 mesiaci 13 kg? Iba úpravou stravy? Čo si potom jedla? Cvičila si? :)

odpovedam

na youtube mas o tom vela videi...staci zadat do vyhladavaca...urcite je lepsie to vidiet ako tu na fore to popisovat :-)))