psycholog (listok?)

kukikuk

ivana
v tychto centrach sa neplati. Ich nazov sa stale meni, takze neviem, ako sa v sucastnosti volaju, niekedy to boli Centra pedagogicko-psychologickych sluzieb. Teraz by mali patrit pod UPSVaR. Zaoberaju sa najmä parovou a manzelskou problematikou. Ci riesia aj osobne problemy zalezi asi od konkretneho centra a psychologov v nom. Aka je situacia v BA netusim, som z vychodu

ivana45

kukikuk,
ako je to v sucasnosti s platenim v (dufam, ze to napisem spravne) v psychologicko-poradenskych centrach, ktorych zriadovatelom je miestna sprava ? napr. nevies, ako je to na Batkovej ul.v BA- Dubravke ?

kukikuk

Ahoj, pracujem ako psycholog, takze viem poradit:
u klinickeho psychologa, ktory ma zmluvy s poistovnami, vymenny listok potrebujes. Da ti ho obvodny lekar a zaroven ti odporuci nejakeho vo svojom okoli. Vymenny listok nepotrebujes u psychiatra a u psychologa, ktory pracuje bez zmluv so zdravotnymi poistovnami. U takeho sa samozrejme za psychoterapiu plati

123123123

enjoy, ale tam sa pise o psychiatrovi, nie o psychologovi..
rena, som rada, ak si si 100% ista, potesilo ma to..
a ked uz sa pytam, viete o nejakych statnych, ale DOBRYCH, psychologoch v BA? dakujem!

rena23

vymenny listok na 100% nepotrebujes - nebolo ho teba ani v minulosti. Sedenia Ti hradia, ak ma zmluvu s Tvojou poisťovňou, takze potrebujes iba preukaz poistenca.

enjoy

Výmenné lístky oddnes netreba k očnému lekárovi či psychiatrovi
Pacienti od dnešného dňa nepotrebujú pri návšteve gynekológa, zubára, psychiatra a očného lekára, ak ide o predpísanie okuliarov, výmenný lístok od svojho všeobecného lekára.noviny.joj.sk

alexandra.a

no ja čo chodím a pride niekto za psychologickou a co pocujem tak vzdy vravi : vymenny lsitok mate? ako ja neviem u mojej psychologičky treba =)) a tak zajdi s aspytat :) a aj keby to bolo nutne nieje to ziadny problem povies obvodnemu nech ti ho vypiše vysvetlovat nemusiš nic ;)

123123123