Niekedy mu nerozumiem ... A ani sebe

Príspevok v téme: Niekedy mu nerozumiem ... A ani sebe
Ivana-vztah

Myslím tym mojho priatela.. Sme spolu od jula. V pondelok sme sa po tyzdni stretli a on mi zacal rozpravat o tom, ako sa mu dve baby na diskoteke vtierali a vesali na krk ... Chápete to ??No lebo ja nie.TAk som nanho vyletela s tym ze toto ja pocuvat fakt nemusim,ze ma to nezaujima a ze toto je to iste ako keby mu ja teraz poviem ze v skole som sa vesala na 5tich spoluziakov.. Fakt sme sa skoro za to pohadali. JA neviem..Ja mu fakt niekedy proste nerozumiem . O priatelovi co chodi s jeho sestrou hovori ze je to taky tutko a potom ho asi o 15 min stretol a hned sa s nim zakecal ze kedy pojdu von a tak ... Jeho bývali spoluziaci kt sa nevenuju tomu co vystudovali, (kuchar) nazval obycajnou zgerbou -konkretne chalana co pracuje ako taxikar. Hned som nanho vyletela ze preco toto rozprava ze kazda robota je predsa dolezita.. A ze kto ho odvaza o piatej z diskoteky keby nebolo toho taxikara!Nadava na kolegov,na priatelov tiez nema najlepsi nazor.,...
Niekedy mam pocit ze bez neho nedokazem zit a niekedy mi jeho nazory idu hore krkom!!! Skutocne.....
Po 3 mesiacoch mi hovori ze ma miluje a ze chce,aby sme spolu zostali navzdy... Zacala som studovat na VS niekedy mam fakt na nic den , je toho vela.. A obcas proste nevlazdem .....
Preco mam taketo zmiesane pocity??
Preco mu niekedy nerozumiem , preco mi niekedy strasne chyba, preco by som mu niekedy najradsej vykricala tie jeho divne nazory ktorym obcas fakt nechapem ....!!! jednoducho to nechápem... Niekedy ho strasne strasne lubim/Niekedy ho neznasam! Ano JE to tak!!!!!

lulu123